A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Százezer forint körüli összeget kapnak, akik hazánkban egyes fázisú gyógyszerpróbára vállalkoznak. Ilyen végződött tragédiával Franciaországban, mégis nagyon sokan jelentkeznek ezekre - írja a Népszabadság.
Még mindig nem tudni, hogy mi okozta a tragikus balesettel végződő gyógyszerkísérletet Franciaországban, amelyben vasárnap egy ember meghalt, további öten pedig rosszul lettek, és intenzív ápolásra szorulnak.
Magyarországon tavaly a mintegy 350 klinikai vizsgálatból 19 volt első fázisú vizsgálat, ebből pedig három a debreceni egyetemen zajlott. A lap megkeresésére Kovács Péter, a Debreceni Egyetem Klinikai Farmakológiai Tanszékének a professzora elmondta,
Hozzátette, hogy a gyógyszervizsgálatot végző cégek általában hirdetésekben toboroznak egészséges önkénteseket - 18-40 év és 60-100 kilogramm közötti férfiakat -, míg Nyugat-Európában akár milliós részvételi díj jár a feladatért, a nálunk végzettekért néhány 100 ezer forint. A feladatra szívesen és sokan jelentkeznek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








