A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
Nem sportolunk, de sok alkoholt fogyasztunk, dohányzunk és magas a vérnyomásunk - ez derül ki a KSH legfrissebb adataiból.
A mérésekre és a jó tanácsokra szükség is van, hiszen az Európai lakossági egészségfelmérés 2014-es adatai szerint jelentős a magyar népességen belül azoknak az aránya, akik valamilyen betegséggel küzdenek.
A kritikus koleszterinszint pedig a népesség 11 százalékát érinti.
Az összefüggésekkel tisztában vagyunk, mégis a lakosság csaknem harmada (29 százalék) dohányzik, több mint huszada (5,4 százalék) önbevallás alapján is nagyivónak minősíthető, kétharmada (67 százalék) nem sportol még napi 10 percet sem. Túlsúlyosnak számít a felnőtt lakosság több mint fele, a középkorú férfiaknak pedig a 71 százaléka.
Habár a magyarok tudják, hogy az egészségtudatos életmód, azaz a mozgás, a kiegyensúlyozott táplálkozás és a megelőzés fontos, kevesen tartják ezt be. Ezzel veszi fel a harcot a Generali a Biztonságért Alapítvány szűrőprogramja. Csak tavaly 24 rendezvényen "parkolt le" a busz, és mintegy 10 ezer ingyenes, egészségügyi szűrést végeztek. Ezernégyszáz férfi és majdnem kétszer annyi nő élt a lehetőséggel, hogy ellenőrizze egészségügyi állapotát. Legtöbben a vérnyomásukra voltak kíváncsiak, de sokan kérték vércukorszint ellenőrzésüket is, és népszerű volt a testtömegindex-számítás is.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








