Közfelkiáltással hat pontból álló petíciót fogadtak el az adóigazgatási dolgozók demonstrációján résztvevők, amelyet a pénzügyminiszter nevében Pichler Ferenc, a tárca szóvivője vett át - tudosított az MTI.
A demonstrációval kapcsolatban a szakszervezetek korábban a következőket emelték ki: "A vérszívók vért adnak" az APEH-VP demonstráción
A petíció szerint az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Dolgozók Szakszervezete (ADOSZT), valamint a Vám- és Pénzügyőrség Független Szakszervezete (VPFSZ) tagjai követelik a két adóigazgatási szervezet stabilitásának megteremtését, a többletfeladatokhoz kapcsolódó források biztosítását, az adóigazgatásban dolgozók nagyobb erkölcsi, anyagi elismerését.
Követelik továbbá az adóigazgatásban 2009-ben bekövetkezett nagymértékű, közel 25, némely területen 35 százalékos keresetcsökkenés kompenzációját, valamint a 2010. évi költségvetésben meghatározott előleg kifizetésének biztosítását, s amennyiben szükséges, a bevételi tervek Pénzügyminisztérium által folyamatosan (havonta) kiadott prognózishoz való igazítását.
Az adóigazgatásban dolgozók követelik továbbá, hogy a PM a minisztérium felügyelete alá tartozó szerveknél megállapított cafeteria juttatásokat a fejezeten belül bevezetett legmagasabb szinten egységesítsék.
Az APEH béren kívüli cafeteria juttatásait a más központi közigazgatási szervek dolgozóinak biztosított hasonló juttatások szintjén állapítsák meg, a VPOP dolgozói részére pedig más fegyveres és rendvédelmi testületek juttatásaihoz juttatásokat - hűségpénzt, albérleti hozzájárulást - állapítsanak meg - tartalmazza a petíció.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A pénzügyminiszternek címzett, hangos ovációval elfogadott dokumentumot Pichler Ferenc, a PM kabinetfőnöke vette át az ADOSZT elnökétől, Michalkó Pétertől, illetve a VPFSZ elnökétől, Holecz Gábortól a pénzügyminiszter nevében, aminek láttán a demonstrálók elégedetlenségüket fejezték ki.
Pichler Ferenc a petíció átvételekor a következőket mondta: a minisztérium számára fontos, hogy mind az APEH, mind a VPOP dolgozói jó teljesítményt nyújtsanak. Továbbra is úgy gondolják azonban, hogy felvetett kérdéseket a tárgyalóasztalnál lehet megoldani, nem pedig demonstrációval.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








