Az AXA KamatHozó bankszámla tavaly októberi kampányát követően előbb 187 %-kal, a rá következő hónapban 135 %-kal növekedtek a számlanyitások az előző hónaphoz képest. Az online számlaigénylések aránya már az első hónapban elérte a 14 %-ot, egy hónappal később 23 %-ra emelkedett.
A bank weboldalának látogatottsága a kampányt megelőzően havonta kétezer kattintás körül alakult, ami röviddel a reklámdömping után a nyolcszorosára emelkedett. Érdekes, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül gyakorlatilag még a külön menüpont ellenére sem volt érdeklődés, az ügyfelek leginkább az interneten tájékozódtak.
A kampányt megelőző egy évben stagnált a bank betétállománya, azt követően az első hónapban 20 %-os, majd már ehhez képest 35 %-os növekedést mértek. Az online elért ügyfélkör betétjei átlagosan 4-5-ször magasabbak, mint a hagyományos értékesítési csatornákon érkező ügyfeleké. Csak az év végi kampánnyal a betétállomány több mint duplájára nőtt egy év alatt.
A KamatHozó után újabb marketingbombát robbant az AXA Bank, a VIP Betétszámlával 13,25 %-os kamat (EBKM 14,09%) érhető el lekötés nélkül, amennyiben a számlaegyenleg 5 millió és 30 millió forint között van. Az ilyen összegű megtakarítással rendelkező ügyfeleknek nem kell várni a lekötés napját, bármikor hozzáférhetnek a pénzükhöz.
További részletek hamarosan...
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt