Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Megadta a választ a jövőkutató: ezzel a módszerrel jöhetünk ki pozitívan a koronavírus-járványból
Nem túlzás azt állítani, hogy a koronavírus-járvány hatására az általunk ismert világ fenekestül felfordult, vízválasztóhoz érkeztünk sok szempontból: minden jel arra mutat, jó időre kell berendezkednünk a jelenlegi korlátozások mentén, és a járvány lecsengése után sem lesz többet ugyanolyan az életünk, mint korábban. Mindez megdöbbentőnek tűnhet, ám ha alaposabban körbenézünk, radikális, meglepő és felforgató események gyakrabban következtek be a közelmúltban, mint gondolnánk. Elég csak a pusztító járványokra, egyre gyakoribbá váló környezeti katasztrófákra, gazdasági krízisekre gondolni, világunkat egyre inkább a kiszámíthatatlanság és a bizonytalanság jellemzi. Ez a VUCA-világ jelensége (Volatile, Uncertain, Complex, Ambiguous, azaz gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, bizonytalan), ami új szemléletet, új megoldásokat és képességeket, azaz még hatékonyabb alkalmazkodást kíván meg a 21. századi homo sapienstől. A jelenlegi, koronavírus-járvány által generált helyzet mindezt élesben teszi próbára, globálisan, egy időben.
Az Allianz Hungária biztosítóként folyamatosan keresi és vizsgálja azokat a trendeket, amelyek a jövőt formálják. A jövőt felfedező és formáló közösséget épít, hiszen a hirtelen változások korszakában különösen fontos, hogy mind többen ismerjék meg és gondolják át a jövő kihívásait, a felforgató technológiákat, illetve azok hatásait. Ennek érdekében egy videósorozat keretében kéthetente inspiráló gondolkodókat, szakértőket szólaltat meg a vállalat, akik megosztják elképzeléseiket a jövő különböző aspektusairól, így teremtve egyfajta alapot a közös jövőt illető gondolkodásnak. Az április 17-én "A jövőről egyszerűen" címmel debütáló videósorozat első előadója Frankó-Csuba Dea, jövőkutató, az OpenExo nagykövete. A videók, illetve az azokhoz kapcsolódó szakmai tartalmak a vállalat közösségimédia-csatornáin, illetve a weboldalán érhetőek el.
- nyilatkozta Dorn Gabriella, az Allianz Hungária Marketing és Kommunikációs vezetője. Az extrém helyzet extrém megoldásokat kíván, mely során új képességek, és az ember által fejlesztett technológia válik segítő társsá az adaptációban. Vajon miképpen reagálunk, és hogyan alkalmazkodunk? Mi lesz segítségünkre? Mit mond a videósorozat első előadója, Frankó-Csuba Dea jövőkutató?
- véli a szakértő. "Az egyik legfontosabb képesség, amit ennek kapcsán ki kell fejlesztenünk, az az alkalmazkodás képessége, egyfajta megoldásorientált "hacker mindset". Az agyunk mindig a stabil, biztos pontokat keresi, épp ezért fontos, hogy legyünk nyitottak és kíváncsiak. Emellett vegyük igénybe a radikális technológia nyújtotta segítséget. Nehéz útra terelt minket a vírus, ez bizonyos, ám a megfelelő eszközökkel felvértezve hiszem, hogy pozitívan jöhetünk ki belőle, és magunkat újragondolva, megerősödve rendezkedhetünk be a járvány lecsengése utáni új életre" - fejezi be gondolatmenetét Frankó-Csuba Dea.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








