Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb).
Tavaly az új lakásbiztosítást kötők 35 százaléka a biztosítási évfordulón váltók közül került ki, míg egy évvel korábban ez az arány még csak 15 százalék volt - áll a netrisk.hu közleményében.
Magyarországon a 4,2 millió lakás 70 százaléka biztosított. A biztosítások évfordulója mindig a kötés napja, ha az ügyfél ezt megelőzően nem mondja fel a biztosítást, akkor az a közölt új díjjal tovább él. Felmondás esetén viszont új biztosítót kell keresnie a tulajdonosnak, amely az online alkuszok által működtetett kalkulátorokkal nem nehéz.
Tavaly mintegy 400 ezer lakásbiztosítást kötöttek Magyarországon, ez megegyezik az egy évvel korábbi adattal. Az új biztosítások 15 százaléka jutott az online alkuszokra. A netrisk.hu oldalán tavaly kötött lakásbiztosítások átlagdíja 22 ezer forint volt, 4,5 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban.
Az átlagdíj azonban nem függ attól, hogy a biztosítási évfordulón váltott valaki, vagy pedig a most vásárolt - új vagy pedig használt - lakására kötött biztosítást. Viszont aki új szerződést kötött - és nem az évfordulón váltott -, az igénybe vehette a biztosítók által kínált együttkötési kedvezményeket.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml