A METRO Kereskedelmi Kft. és a Varga Pincészet egyedülálló módon fogott össze a komlóskai és tolcsvai árvízkárosultak megsegítésére. 6500 palack "Aranymetszés" prémium bor értékesítéséből befolyt teljes bevételt a két önkormányzatnak fogja átutalni a METRO. Az ötlet újdonsága az, hogy a pincészet az akcióra ingyen ajánlotta fel a bort, a METRO pedig térítésmentesen helyezte ki áruházainak eladóterébe. Ha a METRO és a Varga Pincészet összefogásához a vásárlók is csatlakoznak és a palackonkénti nettó 799 forintos kedvezményes áron megvásárolják a teljes mennyiséget, 5 millió forintnál is nagyobb összeghez juthat Komlóska és Tolcsva.
Varga Péter a Varga Pincészet tulajdonosa az összefogás fontosságát hangsúlyozza: "Az ilyen típusú segítség közösségformáló erő, segítünk mert magyarok vagyunk, segítünk mert egy másik borvidék településeit érte baj. Nagyon örülünk, hogy egy nagykereskedelmi áruházlánc is csatlakozik ehhez az akcióhoz és várjuk, hogy a magyar borvásárlók is támogassák döntésükkel kezdeményezésünket."
"A METRO az Észak-magyarországi esőzések okozta árvízi károk megelőzésében és helyreállításában is jelentős szerepet vállalt, több millió forinttal járult hozzá a munkálatokhoz. Segítettük a miskolci Katasztrófavédelem és a felsőzsolcai önkormányzat erőit eszközökkel, adományokkal, az edelényi lakosságot 33 raklapnyi száraztésztával. Saját érintett dolgozóink részére is céges gyűjtés illetve céges adomány formájában több millió forint segélyt adtunk a károk helyreállításához. Ezek alapján nem volt kérdéses számunkra, hogy ismét csatlakozunk egy jó ügyhöz és saját erőforrásainkat felhasználva újra segítünk."- mondta Peter Schweighofer a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
"Községünkben több ház súlyosan megrongálódott, egy össze is dőlt. - számol be az árvíz utáni helyzetről Vojnár László Tolcsva polgármestere - A védekezéshez felhasznált homokzsákokat az önkormányzat elszállította, a helyreállítási munkák megkezdődtek. Adományként kaptunk ruhaneműt, bútort tisztítószereket és tartós élelmiszert, pénzből eddig közel 1,5 millió forint gyűlt össze. A kormányzattól és a központi adománygyűjtésekből anyagi támogatást eddig nem kaptunk. A Varga Pincészet és METRO akciójából befolyt pénzt a megsérült épületeket helyreállításához fogjuk felhasználni."
"A tavaszi és kora nyári árvízi védekezés nyomai még láthatóak a településen, - tájékoztat Köteles László Komlóska polgármestere - a homokzsákok egy része kint van, a vízelvezető rendszerek, utak, épületek sérültek. A lakossági kárigény 20-21 millió Ft, ezt központi forrás nem finanszírozza, a nagy központi adománygyűjtésekből egyelőre nem részesültünk. Magánszemélyektől, cégektől pénzbeli felajánlás érkezett kb. 4 millió Ft értékben, ezt központilag beszerzett építőanyag formájában juttatják el a lakosokhoz. Jelentősen károsodott a templom is. A borértékesítésből származó adományt a lakossági károk enyhítésére és a súlyosan károsodott templom helyreállítására fogjuk fordítani."
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Aranymetszés Badacsonyi Rózsakő és az Aranymetszés Balatoni Kékfrankos 2010. augusztus 5-től szeptember másodikáig lesz kapható minden magyarországi METRO áruházban. A befolyt összeget a szeptemberi budapesti borfesztiválon fogják átadni a két település polgármesterének.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








