Különösen súlyos viharok és árvizek pusztítottak idén Magyarországon, mind a károsultak számát, mind a kárösszegeket tekintve. A K&H Biztosító átcsoportosításokkal és ahol szükséges volt, hétvégi munkavégzéssel igyekezett biztosítani, hogy mindenhol minél előbb megtörténjen a kárfelmérés és a kifizetés.
"Május 15-től kezdődtek a sorozatos természeti károk, azóta gyakorlatilag egész nyáron megfeszített tempóban dolgoztak a mentésen az ingatlantulajdonosok, míg a károk felmérésén a biztosítási szakértők. A K&H Biztosító szakemberei a szomszédos megyékben dolgozó kollégák átcsoportosításával, és nagyon sok plusz munkával tudtak úrrá lenni a helyzeten. Nagyon jó eredménynek tartom, hogy például a májusi káresetek több mint 86%-ában megtörtént a kifizetés. A lakáskároknál 2010-ben az esetek 77,80%-ánál 30 napon belül helytálltunk. Ott, ahol még nem utaltunk, legtöbbször szakértői - például statikusi - véleményt illetve javítási ajánlatot kell bekérni vagy esetenként rendőrségi, tűzvizsgálati jegyzőkönyvre várunk.
A legsúlyosabban érintett településeken, mint Felsőzsolcán minden K&H biztosított, előleget kapott, akinek szüksége volt rá. Volt olyan tulajdonos, akinek még nem volt lelkiereje összeírni az ingósági károkat, de természetesen ezt még a későbbiekben is pótolhatja. Tudjuk, hogy a gyors segítség ilyenkor mennyire fontos, és ennek megfelelően továbbra is megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy a biztosítottaink káreseteit mielőbb rendezzük." - számolt be Hangyási István, a K&H Biztosító kárrendezési vezetője.
A kiemelten nehéz helyzetet jól mutatja, hogy míg idén márciusban heti átlag 1980 lakóingatlan kárt regisztráltunk, májusban 2592, júniusban heti 6844 új bejelentés érkezett, tehát több mint a márciusi esetek háromszorosa. Csak május közepe óta több mint 1 milliárd 216 millió forint kárösszeget fizettünk ki az ingatlan- és mezőgazdasági károkra a viharokkal és az árvizekkel összefüggésben." - tette hozzá Hangyási.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó