Az Internet Marketing Klub idei pályázatán szolgáltatás kategóriában az év honlapjának az AEGON Magyarország cégcsoport direktbiztosítási szolgáltatóját választották. Az AEGONdirekt.hu az első üzleti évében máris elismerést vívott ki mind a szakma, mind az ügyfelek körökben.
Az Internet Marketing Klub immár 8. alkalommal hirdette meg "Az Év Honlapja" pályázatát, ahol 17 kategóriában összesen 251 db pályázatot bírált el a szakmai zsűri. Az általános bírálati szempontok között volt a honlap strukturáltsága, az aktualitás, a betöltési gyorsaság, és a célcsoportnak megfelelő tartalom is. Szolgáltatás kategóriában a szempontok között külön kiemelték az interaktivitást, a szolgáltatás tartalmát és színvonalát, valamint az ügyfélszolgálatot.
Az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltató biztosítási portálja ez év április 16-án indult el. A portál elsődleges célja, hogy ügyfelei az Interneten keresztül is teljes körű, minőségi kiszolgáláshoz jussanak. Ezért a honlapon keresztül a termékekre vonatkozó részletes információk megismerésén és a biztosítások megkötésén kívül lehetőség van azonnali chat formájában zajló szakértői konzultációra, illetve online kárbejelentésre is. A szolgáltató valóban papírmentes online szerződést kínál: az adott biztosítási szerződés dokumentumok küldése nélkül, csupán kattintások segítségével érvényessé válik.
A díj átadására november 18-án került sor, pont a kötelező biztosító váltás kampányának kellős közepén.
"Eddig is tapasztaltuk, hogy ügyfeleink elégedettek a szolgáltatásainkkal, valamint számos visszajelzést is kaptunk, mennyire egyszerű és kényelmes a biztosítások intézése weboldalunkon. Most, a novemberi kötelező kampányban külön elismerés számunkra, hogy minket választottak az év honlapjának, ez egy újabb mérföldkő cégünk történetében. A vásárlási szokások rohamos változása, a pénzügyi termékek egyre szélesebb körű megjelenése az Interneten várhatóan a biztosítás területén is jelentős eltolódást eredményez majd az internetes értékesítés irányába. Arra törekszünk, hogy e trend követése helyett annak bizonyos irányait mi magunk igyekezzünk kijelölni egyedi termékek és szolgáltatások bevezetésével." - mondta Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu szakmai igazgatója.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj