A Generali-Providencia Biztosító Zrt. nyilvánosságra hozta a 2008 évre vonatkozó Fenntarthatósági jelentését, mely a biztosítótársaság társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit összegzi. A fenntartható működés területén kifejtett erőfeszítéseivel és eddig elért eredményeivel a biztosító a Figyelőben megjelent régiós CSR-kommunikációs toplistában (24/7) a pénzügyi szektor listázott szereplői közül a megosztott második helyet kapta. Az augusztusban szintén itt publikált Reputation rating listában a pénzügyi szektor harmadik vállalataként a biztosítók között az első helyet szerezte meg.
A Generali-Providencia a 2008-as adatok alapján készült magyarországi vállalatok CSR-kommunikációs listáján, amely az átláthatóságot, a kommunikációt, a vállalatirányítást, az érintett kapcsolatokat, a környezeti és gazdasági felelősséget, a társadalmi kapcsolatokat és a munkavállalókkal kapcsolatos kérdéseket vizsgálta, országos szinten, a biztosítótársaságok között az első helyen, a pénzügyi szektor vállalatai között pedig a 3. helyen végzett.
A Generali most kiadott Fenntarthatósági jelentése a tavalyi beszámolóhoz hasonlóan a nemzetközi Global Reporting Initiative (GRI) módszertan irányelveit követve készült, és bár nem auditált, a korábbi riporttal összehasonlítható, a vállalat működésére nézve hiteles, a felelős működést a nemzetközi standardoknak megfelelve mutatja be.
A vállalat tavaly jelentette meg első, 2007-re vonatkozó fenntarthatósági jelentését a Braun&Partners által létrehívott hazai Good CSR program keretében. A Generali társadalmi felelősségvállalási tevékenysége 2008-ban elnyerte az iparági kihívásokra reagáló vállalatnak járó megtisztelő címet.
2008 a hazai gazdaság tekintetében rendkívül mozgalmas év volt. Az év második félévétől fokozatosan nőtt a hazai vállalkozások és lakosság körében a stabilitás, a kiszámíthatóság iránti vágy. A Generali számára kiemelten fontos, hogy a változó gazdasági környezetben is támogassa a társadalomban ébredező öngondoskodási hajlandóságot. A vállalat tavaly is megőrizte szerteágazó CSR tevékenységét és nem csökkentette a fenntarthatóság érdekében tett erőfeszítéseit. A jelentés beszámol arról, hogy a vállalat tartós kapcsolatok kialakítására törekszik ügyfeleivel, akiknek életük minden helyzetében megfelelő szolgáltatásokat és termékeket kínál, legyen szó akár az egészségmegőrzésről, a vagyonmegóvásról, a pénzügyekről és az ezekhez kapcsolódó tanácsadásról.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A biztosító hosszú távú stratégiájának megfelelően kiemelt figyelmet fordít a tevékenységével összefüggő, a társadalom számára is fontos ügyekre, úgy mint az egészségmegőrzés, az öngondoskodási törekvések támogatása, a kockázat kezelése és baleset-megelőzés, a közlekedésbiztonság, az energiatakarékosság.
"Felelős biztosítóként arra törekszünk, hogy megalapozott döntéseket hozzunk ügyfeleink bizalma és a kiszámítható teljesítmény érdekében, és hogy folytassuk korábban megkezdett CSR-tevékenységeinket. Tudatosan ügyelünk arra, hogy megfelelően ápoljuk kapcsolatainkat ügyfeleinkkel, partnereinkkel, népszerűsítsük a baleset-megelőzés ügyét, illetve hozzájáruljunk természeti környezetünk fenntarthatóságához. Nagyon örülök, hogy társadalmi felelősségvállalásunkkal, piaci pozíciónk megőrzésével, a stabil pénzügyi háttér megteremtésével és kiegyensúlyozott biztosítási portfóliónkkal érdemelhetjük ki több mint 1, 1 millió ügyfeleink bizalmát." - mondta Fónai Imre, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. marketing osztályvezetője.

Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- A külföldi kampánypénzek felhasználása rossz - Nézőpont-felmérés
- Magyarország stratégiai partnerének nevezte Grúziát a honvédelmi miniszter
- Júliusban indul a paksi bővítés előkészítő munkálatainak újabb fázisa - napinfó
- Régen minden jobb volt, itt a nagy beismerés a Túró Rudikról
- Váratlanul Kijevbe látogatott a brit külügyminiszter - videó
- Újabb pedagógus tüntetés volt Budapesten
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


