A Generali-Providencia Biztosító Zrt. nyilvánosságra hozta a 2008 évre vonatkozó Fenntarthatósági jelentését, mely a biztosítótársaság társadalmi felelősségvállalási tevékenységeit összegzi. A fenntartható működés területén kifejtett erőfeszítéseivel és eddig elért eredményeivel a biztosító a Figyelőben megjelent régiós CSR-kommunikációs toplistában (24/7) a pénzügyi szektor listázott szereplői közül a megosztott második helyet kapta. Az augusztusban szintén itt publikált Reputation rating listában a pénzügyi szektor harmadik vállalataként a biztosítók között az első helyet szerezte meg.
A Generali-Providencia a 2008-as adatok alapján készült magyarországi vállalatok CSR-kommunikációs listáján, amely az átláthatóságot, a kommunikációt, a vállalatirányítást, az érintett kapcsolatokat, a környezeti és gazdasági felelősséget, a társadalmi kapcsolatokat és a munkavállalókkal kapcsolatos kérdéseket vizsgálta, országos szinten, a biztosítótársaságok között az első helyen, a pénzügyi szektor vállalatai között pedig a 3. helyen végzett.
A Generali most kiadott Fenntarthatósági jelentése a tavalyi beszámolóhoz hasonlóan a nemzetközi Global Reporting Initiative (GRI) módszertan irányelveit követve készült, és bár nem auditált, a korábbi riporttal összehasonlítható, a vállalat működésére nézve hiteles, a felelős működést a nemzetközi standardoknak megfelelve mutatja be.
A vállalat tavaly jelentette meg első, 2007-re vonatkozó fenntarthatósági jelentését a Braun&Partners által létrehívott hazai Good CSR program keretében. A Generali társadalmi felelősségvállalási tevékenysége 2008-ban elnyerte az iparági kihívásokra reagáló vállalatnak járó megtisztelő címet.
2008 a hazai gazdaság tekintetében rendkívül mozgalmas év volt. Az év második félévétől fokozatosan nőtt a hazai vállalkozások és lakosság körében a stabilitás, a kiszámíthatóság iránti vágy. A Generali számára kiemelten fontos, hogy a változó gazdasági környezetben is támogassa a társadalomban ébredező öngondoskodási hajlandóságot. A vállalat tavaly is megőrizte szerteágazó CSR tevékenységét és nem csökkentette a fenntarthatóság érdekében tett erőfeszítéseit. A jelentés beszámol arról, hogy a vállalat tartós kapcsolatok kialakítására törekszik ügyfeleivel, akiknek életük minden helyzetében megfelelő szolgáltatásokat és termékeket kínál, legyen szó akár az egészségmegőrzésről, a vagyonmegóvásról, a pénzügyekről és az ezekhez kapcsolódó tanácsadásról.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A biztosító hosszú távú stratégiájának megfelelően kiemelt figyelmet fordít a tevékenységével összefüggő, a társadalom számára is fontos ügyekre, úgy mint az egészségmegőrzés, az öngondoskodási törekvések támogatása, a kockázat kezelése és baleset-megelőzés, a közlekedésbiztonság, az energiatakarékosság.
"Felelős biztosítóként arra törekszünk, hogy megalapozott döntéseket hozzunk ügyfeleink bizalma és a kiszámítható teljesítmény érdekében, és hogy folytassuk korábban megkezdett CSR-tevékenységeinket. Tudatosan ügyelünk arra, hogy megfelelően ápoljuk kapcsolatainkat ügyfeleinkkel, partnereinkkel, népszerűsítsük a baleset-megelőzés ügyét, illetve hozzájáruljunk természeti környezetünk fenntarthatóságához. Nagyon örülök, hogy társadalmi felelősségvállalásunkkal, piaci pozíciónk megőrzésével, a stabil pénzügyi háttér megteremtésével és kiegyensúlyozott biztosítási portfóliónkkal érdemelhetjük ki több mint 1, 1 millió ügyfeleink bizalmát." - mondta Fónai Imre, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. marketing osztályvezetője.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
72 csapat regisztrált arra a befektetői pitch versenyre, amelynek döntőjét augusztus 3-án rendezik Budapesten a IV. Mindset Meetup keretében.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.