Nyugat-Európában már ismert konstrukció, hazánkban még csak most debütál a piacon a kisállat-biztosítás, pontosabban a kutya-macska biztosítás, mert hogy egyelőre csak erre a két állatra lehet szerződni holnaptól.
A hazai piac egyik legújabb szereplője, a francia biztosítási csoport tagja, az APRIL CEE Development, hozzávetőleg 2,5 millió kutya és ugyanennyi macska tulajdonosára gondolva egy egészen új terméket dobott a piacra, mellyel a felelős tulajdonosok már havi 2 190 forintért egy kis "nyugalmat" vásárolhatnak maguknak, hiszen az előre nem tervezhető baleset vagy betegség tetemes kezelési díját ezentúl nem egyedül kell állniuk, 75 százalékban azt a biztosító kifizeti helyettük.
A biztosítás megkötésének egyik alapfeltétele, hogy az APRIL szerződött állatorvos partnere megvizsgálja és véleményezze a kis kedvenc egészségi állapotát (a vizsgálati díj 2009-ben 5 000 forint). A vizsgálatokat és a kezeléseket országos lefedettséggel jelenleg 29, a későbbiekben 100-ra bővülő, magas színvonalú állatorvos klinikai hálózatban látják el.
A biztosítás azokra a kutyákra és macskákra vonatkozik, amelyek rendelkeznek microchippel, szerződéskötéskor legalább 3 hónaposak és legfeljebb 6 évesek (Alap csomag) vagy 4 évesek (Prémium csomag), valamint minden szükséges oltással rendelkeznek és nincs sérülésük vagy nem bejelentett betegségük.
Az Alap csomag díja havonta kutyák esetében 2 390 forint, macskáknál pedig 2 190 forint. A szolgáltatás tartalmazza a baleseti kezelések és bármely okból eredő sebészeti beavatkozások fedezetét, akár évi 300 000 forintig.
A Prémium csomag az Alapcsomagon felül tartalmazza betegség esetén a nem sebészeti kezelést is, összesen akár évi 500 000 forintig. Ennek havidíja kutyáknál 4 390 forint, macskák esetében 3 990 forint.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A kutya-macska biztosítás két szakmai partnerrel is rendelkezik: az egyik Európa vezető kisállat áruházlánca, a Fressnapf, melynek üzleteiben megtalálhatóak lesznek a biztosítás szórólapjai és ismertetők az érdeklődők számára, a másik a a PBA Praeventio, Magyarország egyik vezető online biztosítási alkusza, akik 3 hónapon keresztül kizárólagos értékesítőként, a kisállat tulajdonosok számára is gyors és kényelmes ügyintézést biztosítanak az interneten keresztül.
Azok a kutya és macska tulajdonosok, akik ezzel az új biztosítással szeretnék hosszú távon kiszámíthatóvá tenni kedvencük egészségügyi ellátását, több lehetőség közül is választhatnak: vagy a szerződött állatorvosok egyikét felkeresik fel és ott az állapotfelméréssel együtt megkapják a biztosítási ajánlatot, vagy letöltik a biztosítási ajánlatot a www.kutyamacskabiztositas.hu honlapról, kitöltik és ezzel mennek az állatorvoshoz, vagy az interneten keresztül szerződhetnek a PBA Praeventio online biztosítási alkusz segítségével, a www.pba.hu honlapon.
Az APRIL CEE Development alapítója és magyarországi vezetője, a biztosítási szakma egyik ismert szereplője, François Maresquier a mai sajtótájékoztatón elmondta: "A házi kedvencek biztosításának lehetősége meghonosíthatja Magyarországon is a kisállattartás egészség-centrikusabb szemléletmódját. Nyugat-Európában a biztosítással rendelkező kutya-macska tulajdonosok többet törődnek kedvencük egészségével, ill. természetesnek tartják, hogy biztosítást kössenek rá. Az új szolgáltatás egy már létező, nagy igényre ad választ elérhető áron, ezért a legóvatosabb becslések szerint is legalább 10 000 új ügyfelet várunk már 2009-ben."
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








