Az AXA Biztosító Zrt. vezérigazgatói posztját december 1-jétől Kósa Zoltán tölti be. A szakember kinevezését megelőzően az Allianz Hungária élet- és személybiztosításokért felelős ügyvezető igazgatójaként dolgozott.
Kósa Zoltán szakmai pályafutását 1995-ben az ÁB-AEGON Biztosító marketing előadójaként kezdte. Ezt követően, 1996-től 12 éven át az Allianz Hungária Biztosítónál (korábban Hungária Biztosító) dolgozott. 2001-ig a társaság életbiztosítási üzletágának értékesítési és marketing területén tevékenykedett, majd 2001-ben az életbiztosítási termékfejlesztés vezetője lett. 2003-tól előbb főosztályvezetőként, majd ügyvezető igazgatóként vezette az Allianz Hungária életbiztosítási területét.
Pályafutása során komoly tapasztalatokra tett szert az élet- és személybiztosítások körébe tartozó termékek és szolgáltatások kidolgozása és menedzselése, az értékesítési csatornák fejlesztése, valamint az üzletághoz kötődő termékportfoliók kezelésének és ellenőrzésének felügyelete terén.
Kósa Zoltán (36 éves) a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát 1995-ben, ezt követően pedig a budapesti Számalk Open Business School-ban folytatott menedzsment tanulmányokat. Magyar anyanyelvén kívül folyékonyan beszél angolul.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet