A tengerentúlon már régebb óta elérhető a pay-as-you drive elnevezésű gépjármű-biztosítás, amelynek lényege, hogy a szerződő annak alapján fizet díjat, hogy milyen a vezetési stílusa, s mennyi időt tölt a volán mögött. Az adatokat rögzítő fekete-doboz kieszelője, a Progressive most egy újabb és jobb készülékkel rukkolt elő.
Az új készülék jóval pontosabb árazást tesz lehetővé, az autóban elhelyezett fekete doboz rögzíti a gyorsítási-lassítási adatokat, a fékhasználatot és számos egyéb adatot, amelyek segíthetnek a biztosító társaságoknak abban, hogy a felmerülő kockázatnak megfelelő árazást alkalmazzanak.
Mielőtt bárki megkongatná a vészharangot, a Progressive gyorsan sietett leszögezni, hogy a készülék nem rögzíti azt, hogy az autó merre jár. Egyes számítások szerint akár 60 százalékkal is csökkenhet a biztosítás díja, persze csak azok számára, akik óvatosan és keveset vezetnek. Akinek vezetési stílusa "sportos" az még akár 9 százalékos díjnövekedéssel is szembesülhet.
Maga a Progressive is bevallotta, hogy a fekete dobozos program nem a legmegfelelőbb minden sofőr számára. Azok nyerhetnek vele, akik akkor vezetnek, mikor nincs nagy forgalom, nem váltanak gyakran sávot, illetve rendesen betartják a követési távolságot, s így nem kényszerülnek nagy fékezésekre.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








