Az elérhető megtakarítási formák között a legszélesebb kínálatot a befektetési alapok nyújtják, így a sokszínű palettán mindenki megtalálhatja a megfelelő megoldást, az alacsony kockázatokat képviselő pénzpiaci alapoktól egészen a hosszú távon magasabb hozammal kecsegtető részvény- és származtatott alapokig. A legfontosabb, hogy tisztában legyünk megtakarítási céljainkkal, és ezek alapján a megfelelő szintű kockázatokat vállaljuk csak félretett pénzünk fialtatásának reményében.
Modern megoldás modern igényekre
A befektetési alap a legkorszerűbb és legpraktikusabb megtakarítási formák egyike, amely egyszerű, rugalmas és nem utolsósorban olcsó lehetőséget nyújt mindazok számára, akik kockázatvállalási kedvüknek megfelelő megoldást keresnek félretett pénzük számára. A befektetési alapok kínálata már hazánkban is olyan széles, hogy mindenki megtalálhatja a saját céljainak, elképzeléseinek megfelelő megoldást anélkül, hogy felesleges vagy - ami még rosszabb - nem ismert kockázatokat kellene vállalnia.
A befektetési alap úgynevezett kollektív befektetési forma, azaz az alapkezelő nagyon sok befektetőnek nyújt egyszerre közvetett vagyonkezelési szolgáltatást az alapban elhelyezett vagyonra. A megoldás nyilvánvaló előnye, hogy az alapban lényegesen több pénz gyűlik össze, mint amennyivel az alap bármelyik befektetője rendelkezhet, és miután a befektetések kezelésének költségei sok befektető között oszlanak el, az elért nyereség relatíve kisebb részét emésztik fel, mintha a befektetők saját vállukra vennék a befektetések gondjait.
További részletek a Net Média Zrt. gondozásában megjelent Pénzügyi Útmutató 2008-ban. Egy kiadvány, amelyből szinte mindent megtudhat a hazai piacon található pénzügyi konstrukciókról.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








