Ma jelentette be hivatalosan is az olasz Generali biztosító szóvivője, hogy kivonulnak a Royal Bank of Scotland (RBS) biztosítási üzletágának értékesítéséből, vagyis nem tesznek ajánlatot.
A kivonulás oka vélhetően az olasz Il Sole 24 Ore szerint az, hogy az RBS 9 milliárd eurós ára túlságosan magas a Generali számára. A korábbi híradások szerint ugyan több jelentkező is akad a biztosítási üzletágra, azonban az egyetlen jelölt, aki esélyes lehet rá, az a Zurich Financial Service.
Az RBS Insurance-ot még áprilisban "hirdették meg", az RBS stabilizálási tervének részeként. A társaság mindenképpen vonzó lehet, ugyanis egyike a leghatékonyabb piaci szereplőknek, s olyan márkák tartoznak szárnyai alá, mint a Direct Line, vagy a Churchill.
Azonban a viharos pénzügyi időszakok, a brit piacra jellemző erős verseny mindenképp visszaveti az első körben jelentkezők számát, az ajánlattételi határidő egyébként éppen ma jár le.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








