Sok casco-t kötő autós tapasztalja csalódottan, hogy totálkár vagy lopás esetén a biztosító csak az autó pillanatnyi forgalmi értékéig téríti meg a kárt, ami egy hároméves autó esetében általában alig haladja meg a beszerzési ár felét. A "CLB Vételár-biztosítás" termékek akár teljes körű, akár lopás- vagy törésbiztosítási casco esetén ezt a különbözetet térítik meg. Emellett a CLB Független Biztosítási Alkusz - Magyarországon egyedüliként -casco nélküli vételár-biztosítást is kínál: ez a más hibájából bekövetkezett totálkár esetén már havi ezer forintos díjért lehetővé teszi, hogy a tulajdonos az így kiegészített kártérítés összegéből ismét új autót vásárolhasson.
Minden autótulajdonosnak tisztában kell lennie azzal, hogy az újonnan vásárolt autója az autókereskedés elhagyásának pillanatától kezdve rohamosan veszít a piaci értékéből. Ez az értékvesztés az első három évben a legszembetűnőbb: egy ötmillió forintért vásárolt autó forgalmi értéke az időszak végére általában 2,6-2,8 millió forintra csökken. Ha ez az autó a harmadik év végén külső fél által okozott baleset miatt totálkáros lesz, a tulajdonos csak ezt az összeget kaphatja meg, amikor a vétkes fél kötelező biztosításának terhére rendezik a kárát. A CLB-nél kötött vételár-biztosítás azonban ezt az összeget - casco nélkül is - a beszerzési ár mértékéig kiegészíti.
Frissen vásárolt autókra köthető
A CLB Vételár-biztosítások alapvetően az öt évnél fiatalabb személy autókra vagy kishaszongépjárművekre köthetők, a vásárlástól számított 90 napon belül, ha azt nem kölcsönzésre, üzletszerűen végzett személyszállításra vagy oktatásra használják. A három éves futamidejű konstrukciók díja egyaránt fizethető egy összegben vagy havi gyakorisággal. A legolcsóbb a kötelező felelősségbiztosítást kiegészítő vételár-biztosítás, melynek három évre vonatkozó díja - 4 millió forint alatti vételár esetén - harmincezer forint, vagy havi ezer forint lesz. A teljes cascot kiegészítő vételár-biztosításért egy összegben 120 ezer forintot, vagy havi négyezer forintot kell kifizetni ebben a kategóriában.
A gap biztosításként is ismert vételár-biztosítások az elmúlt évtizedben már szerte Európában sikeres pályát futottak be. A CLB-nél elérhető vételár-biztosítások a QBE Insurance Group termékei, melyeket Magyarországon a Carlife Kft. forgalmaz. E termékek az elmúlt években Csehországban és Szlovákiában már jelentős sikereket könyveltek el, a társaság ennek hatására döntött a közelmúltban arról, hogy tevékenységét Magyarországra is kiterjeszti.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"A vételár-biztosítások a kedvező díjak miatt várhatóan a hazai piacon is sikerre számíthatnak. - mondta Bravik Attila, a CLB ügyviteli igazgatója. "Mivel a magyar autósok európai társaiknál jóval kisebb arányban kötnek casco-t, fontosnak tartottuk, hogy a CLB-nél azok is köthessenek ilyen biztosítást, akiknek csak kötelező biztosításuk van."
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








