Ismét nyakunkon a kötelező kampány. Ha valakinek bármi kétsége is lenne-e felől, azt hamarosan meggyőzik az induló hirdetési kampányok. Tv, rádió, óriásplakát, Internet, helyi- és országos lapok, nem lesz olyan felület, ahol nem a váltásra buzdítanának bennünket. Tavaly több mint 1 milliárd forintot költöttek el a cégek, hogy meggyőzzenek minket.
A hirdetések és a tarifák hatására tavaly mintegy fél millióan gondolták úgy, hogy jobb lesz nekik egy másik cégnél (vagy ugyanannál, de egy másik szerződéssel). Az alábbi táblázat segítségével áttekinthetjük, hogy melyik piaci szereplő mennyit költött.
Míg évről évre a váltások egyre nagyobb százaléka történik Interneten keresztül ( a kalkulációt pedig szinte már mindenki ott végzi), a legkevesebbet ott költik el a cégek. A legnagyobb összegeket a TV társaságok szerzik meg.
A táblázatot végignézve sokaknak szemet szúrhat a MÁV költése. Egyesületről lévén szó tagokat nem toborozhatnak hirdetés útján, márpedig, ha valaki náluk köti meg a biztosítását, akkor az taggá válik. Valamint az egyesületek első számú szabálya az, hogy a költségeket alacsonyan kell tartani. Nos ezzel együtt sikerült befutniuk a negyedik helyre.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A listán tovább haladva a Tesco is feltűnik, aki a Generali termékét árulja pénzügyi programján keresztül.
Egy biztos, feltűnően sokat költenek a biztosítók a kampány időszakban (az éves keretük fele megy el a két hónap alatt), főként, ha azt a tényt vesszük figyelembe, hogy egy évek óta veszteséges ágazatról van szó. Amelyben mindenki a költségcsökkentést tűzte a zászlajára és a minőségibb szolgáltatást. Ennek ellenére egyre több az alacsony díjú fapados termék, egyre jobban növekednek a szerzési költségek és a marketing kiadások sem mutatnak csökkenő tendenciát.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak