A 25 év alatti autótulajdonosok biztosításának költségei 22 százalékkal nőttek az elmúlt évben, szemben az általános 2 százalékos költségnövekedéssel, derül ki az egyik brit biztosító társaság által készített jelentésből.
A költségnövekedés fő oka, hogy átlagosan harmincöt 15 és 25 év közötti vezető sérül meg súlyosan vagy halálosan naponta az utakon. A biztosító társaság szerint abban az esetben, ha nem sikerül rövid időn belül csökkenteni a balesetek számát, a biztosítási díjak megfizethetetlenül nagy összegre emelkedhetnek ebben a szegmensben.
A megemelkedett díjak miatt azonban várhatóan rohamosan növekedik majd a nem biztosított gépjárművek száma, amely mindenképpen újabb problémákhoz vezetne, főként a balesetekben keletkezett anyagi károk finanszírozását illetően.
Megoldást jelenthetne egy az ír példához hasonló tréningrendszer kialakítása, melynek keretében a friss jogosítvánnyal rendelkezők tovább fejleszthetnék a tanfolyam alatt megszerzett tudásukat, s bővebb információt kaphatnánk bizonyos a fiatalok körében elterjedt és általános vált vezetői szokások veszélyeiről.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége