Az Abbey által készített felmérés tanulsága szerint a biztosítási díjak csoportos beszedési megbízáson keresztül való kifizetése évente összesen a brit állampolgárok 290 millió fontjába (106,952 milliárd forintjába) kerül.
Egy átlagos biztosított, aki a csoportos beszedési megbízást választja átlagosan 31 fonttal (11 432 forinttal) fizet többet, mint az egyéb lehetőséget választó társa, derül ki a felmérésből. Az olcsóbb díjak ilyen módon való kompenzálása mind a lakásbiztosítás, mind pedig a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás területén jellemtő jelenség.
Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a piacon elérhető 215 lakásbiztosítás közül majdnem minden második esetben többletköltséget számítanak fel a csoportos megbízást választóknál, a plusz díjak mértéke 19,16 és 34,9 százalék között helyezkedik el.
Bár az átlagos díjnövekedés "csupán" 31 font, néhány biztosított a biztosítási díjon felül nem kevesebb mint 55 fonttal többet kényszerül fizetni.
A szakértők az áldatlan állapot felszámolása érdekében arra figyelmeztetik a biztosítást kötni kívánókat, hogy kerüljék el az olyan kedvezményes ajánlattal rendelkező társaságokat, ahol a díjkiesés kompenzálását "hátsó utakon" próbálják megoldani.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében