Ma tartotta sajtótájékoztatóját a tavaly szeptemberben megalakult Alkusz Unió, amely 11 magyarországi alkusztevékenységgel foglalkozó céget foglal magában, megalakulásának feltételeiről, eddig elért eredményeiről és jövőre vonatkozó elképzeléseiről Erdei István, a cég ügyvezetője számolt be.
Az Alkusz Unió 2005 szeptemberében alakult hálózat, amelynek célja, hogy egy komplex, integrált rendszert megalkotva a hálózat tagjait felkészítse az újonnan jött technológiák alkalmazására. Az Unió, amely önálló alkusztevékenységet nem folytat, kft. formában működik, kis- és középvállalkozásokat foglal magába, akik együttes részesedésük alapján a 5. legnagyobb piaci résztvevőnek tekinthetők.
A kötelező felelősségbiztosítási kampányra való felkészülés eredményeképpen közös honlapjukon, a www.kotelezotolcson.hu ajánlják szolgáltatásaikat, ehhez az értékesítési rendszerhez kapcsolódva létrehoztak egy egészen egyedülálló több, mint 4000 dokumentumot tartalmazó Alkuszi Dokumentumtárat, és egy közös adatbázist, amelyre alapozva tarifáló és segédprogramokkal segítik hozzá az ügyfeleket a könnyebb választáshoz.
Tevékenységük azonban nem csak a kötelező közvetítésére korlátozódik, a hálózat tagjai között van olyan vállalkozás is, aki kifejezetten vállalati biztosítással foglalkozik, emellett 30 százalékos arányban fordulnak elő vagyon biztosítási és ennél jóval kisebb arányban személybiztosítási termékek a portfoliójukban. Erdei Istvántól megtudhattuk többek között azt is, hogy a cég szeretné tovább bővíteni a hálózatot, amelyben való részvételhez megfelelő szakmai háttér, etikai és pénzügyi háttér szükséges.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








