Élesedett a KSH régiós üzemanyagár-összehasonlító rendszere, ami alapján elmondható, hogy a benzin és a dízel esetében is jócskán a régiós középmezőny felett alakulnak az árak.
A koronavírus világjárvány drasztikus visszaesést okozott a gumiabroncsok cseréje és értékesítése terén - derül ki az Európai Gumiabroncs- és Gumigyártók Szövetsége (European Tyre and Rubber Manufacturers' Association - ETRMA) napokban közzétett, 2020 első negyedéves gumiabroncs-eladásai statisztikáiból.
Az adatok azt mutatják, hogy a Covid-19 járvány drámaian lelassította a gumiabroncs értékesítés ütemét. Az ágazat idén januárban hasonló körülmények között kezdett bele az évbe, mint amilyenben 2019 decemberében befejezte a termelést, de a márciusi adatok már egyértelműen a koronavírus rovására írhatók.
A hazai termelés újraindulása viszont bizakodásra adhat okot. A pandémia messzemenő következményei márciusban nyilvánvalóvá váltak: a személyautó és a mezőgazdasági gumiabroncsok értékesítése 13%-kal, míg a teherautó-gumiabroncsoké 6%-kal csökkent.
Ha 2019 márciusához hasonlítjuk a számokat, még szembetűnőbb a visszaesés: a személyautók abroncsaiból 26%-kal, a teherautók mezőgazdasági gumiabroncsaiból pedig 15%-kal kevesebb fogyott.
Magyarországon a személyautó-, teherautó- és a motorkerékpár gumiabroncsok értékesítése 3,7%, 3,5%, illetve 5,8%-kal csökkent. Márciusban az előző év márciusához képest a személyautók abroncsaiból 5,5%-kal kevesebb került értékesítésre.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború