Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Az egyik legnagyobb autókereskedelmi portál nap mint nap több mint négyezer új autós hirdetéssel találkozik, jókkal, kevésbé jókkal és nevetségesen rosszakkal. Az autódat valószínűleg gyorsan és jó áron fogod tudni eladni, ha megfogadod ezt az öt tanácsot, amit az oldal készítői szedtek össze, hogy megkönnyítsék a hirdetés megírását.
A nulladik pont, hogy szánj legalább egy órát a hirdetés megírására, valamint ugyanennyit az autó "felkészítésére". Kicsit olyan, mintha bálba küldenéd a gyermeked. Legyen ő a legszebb a parketten - ad jó tanácsot közleményében a hasznaltauto.hu.
1. Krumplival fotózni nem a legjobb ötlet
Vannak, akik az éjszakai utcán, esőben fotóznak egy régebbi típusú, pár megapixeles mobiltelefonnal, lehetőleg úgy, hogy semmi fontos részlet ne látszódjon az autóból. Autónkat legelőször a képek adják el, ezen akad meg először a potenciális vásárló szeme, tehát szánjunk rá időt és energiát, hogy a legjobb képekkel illusztráljuk járgányunkat. Használjunk fényképezőgépet, vagy olyan telefont, ami képes tűéles fotókat készíteni. A kocsi külsején túl érdemes mindent lefotózni, amit a leírásban kiemelünk, a belső teret részleteiben, a kisebb sérüléseket, vagy a kilométerórát. Mindenképpen nappali fényben készítsük a képeket és takarítsuk ki az autót kívülről-belülről, mielőtt nekiállnánk fotózni.
2. Ha dohányzó férfi vagy, ne add ki magad nemdohányzó nőnek
Nemdohányzó női tulaj, ugye? Akkor miért ilyen mély és rekedtes a hangja a telefonban? Sose hazudj a hirdetésben! Ha az apró karcolás az oldalán azt jelenti, hogy hiányzik a fél ajtó egy kamionnal való ütközés miatt, hidd el, észre fogják venni. A sérüléseket semmiképpen ne próbáld meg elrejteni, sőt fotózd le külön, hogy lássák mennyire komolyak. Érdemes elgondolkozni a javíttatáson is, minden esetre igaz, hogy a hiba nélküli autók jobb áron, könnyebben kelnek el.
3. Le a matricákkal és a leopárdmintás üléshuzattal
A kedvenc focicsapatod címere díszeleg a kocsi oldalán? A visszapillantón lóg az elmaradhatatlan plüss dobókocka? Lehet, hogy te szeretted, de most, hogy meg szeretnél válni az autótól, ezektől is búcsút kell venned. Egy szokatlan fényezéssel és díszítéssel rendelkező autóra általában nehezebb vevőt találni, ugyanis az emberek amennyire csak lehet, újat keresnek használtban is, amiben látják magukat. Egy szempillás lámpájú, virágmatricás autóban nem feltétlenül tudja magát elképzelni egy huszonéves irodista srác.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
4. Papírok nélkül is jó lesz?
Elvesztek a papírok valahol a lakásban, de majd csak meglesznek... Jobb, ha kéznél vannak, mikor a hirdetést töltjük fel, mert akár a szervizkönyv fotói, akár a számlák képei jelentősen növelhetik autónk hitelességét. Néhány héttel ezelőtt a Használtautó.hu oldalán is elindult a dokumentumfeltöltés, 12 dokumentumkép tölthető fel, ami aztán nagy felbontásban jelenik meg a hirdetésekben. Ha a vevők nem a helyszínen nézegetik az autó már megmutatott dokumentumait, gyorsabban, kényelmesebben, kevesebb fáradtsággal adhatjuk el autónkat.
5. Kisregény az olvasónak
Lehet, hogy órákig tudnál beszélni az autódról, de most ne tedd! Tömören, jó modorban írd le a fontos tudnivalókat, térj ki arra, ha van az autónak valamilyen hibája, esetleg különlegessége. Nyugodtan vegyél példát másoktól, ha van olyan hirdetés, ami téged meggyőz, példát vehetsz a stílusáról, használhatod mintának.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








