A teljes tiltás helyett 90 százalékos szén-dioxid-kibocsátás‑csökkentést várna el a gyártóktól az Európai Tanács.
Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy egy meglehetősen visszás reklámkampány terjed Óbudán. Egy online barkácsáruház megbízásából tesznek piros mikuláscsomagokat az autók szélvédőjére, amelyek megtévesztésig hasonlítanak a parkolási büntetésekre.
- kezdte beszámolóját hősünk. Mikor már közelebb ért az autójához, látta, hogy a kis piros zacskón van egy mikulást ábrázoló grafika, úgyhogy elkezdett fellélegezni, mikor pedig kibontotta a csomagot, egy barkácsbolt szórólapját találta benne.

- sommázta véleményét a reklámkampányról a rászedett autós.
Mivel a Pénzcentrum szerkesztősége is Óbudán található, kimentünk egy sétára, és láttuk, hogy a környékünkön is tele vannak a parkoló autók szélvédői ilyen reklámanyaggal.

- zárta levelét az átvert óbudai parkoló, és valóban nem sikerült túl jól.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








