A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Márciustól több fővárosi út és P+R parkoló újul meg, bővül ki hat kerületben. A Fővárosi Önkormányzattal közösen mintegy 4,5 kilométernyi útburkolat javítását kezdik meg.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közleménye szerint átépítik és bővítik az Akadémia park melletti, valamint a Csepelen, a Kossuth Lajos utcai és a HÉV-végállomás mellett lévő P+R parkolót.
Átépítik a Jászberényi út Gitár utcai, Téglavető utcai és Tárna utcai csomópontját, valamint a Pesti út és a Zrínyi út csomópontját, és körforgalommá alakítják a Stromfeld Aurél út-Németvölgyi út-Pagony utca kereszteződést.
Felújítják a Kőrösi Csoma Sándor út, a Hóvirág út, a Goldmark Károly utca, a Határőr utca, a Tóth Lőrinc utca, a Fischer István utca, a Zsálya utca, a Csabagyöngye utca, a Keresztúri út, valamint a Rákoskert sugárút egy-egy szakaszát is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








