A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Elkészült a térképes segítség a megyei matricákkal kapcsolatban. Érdemes ezekkel megbarátkozni, a mai naptól ugyanis ott is fizetni kell, ahol eddig ingyen autózhattunk.
A kormány.hu oldalon december 30-án 21 óra után váltak elérhetővé a térképek a megyei matricákhoz, melyek január elsején már életbe is léptek. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. közös közleményében hangsúlyozza, hogy ezek bevezetésével "2015-től jelentősen csökkennek az autósok úthasználati költségei". A közlemény arról nem szól, hogy ezzel nem mindenki jár jól, így például a főváros és agglomeráció között ingázók, valamint a bevásárlóközpontokat felkeresők.
A megyei térképeket az alábbi linken érheted el, vagy IDE KATTINTVA LE IS TÖLTHETED egészben.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








