A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Körülbelül 200 ezer fontot, azaz 68 millió forintot érő aranyozott Ferrari sokkolja manapság London lakóit. Az autó egyedi darab, egy élsportolóé.
Egy 458-as, aranyozott Ferrari Spider parkol mostanában igen gyakran egy londoni edzőterem környékén. Az autó a kick-box bajnok, Riyadh Al-Azzawié - írja a Daily Mail. Így övé az egyik leggyorsabb autó a piacon, plusz ha az amúgy is gyönyörű külső nem lenne elég, az aranyozás még muatósabbá teszi.
Nem csak az aranyozás miatt számít különlegesnek az autó: a Ferrai műhely egyik legjobb konstrukciójaként, kocsijaként tartják számon. A Spider hátsó felében két 4,5 literes, V8-as motor dolgozik, ez csaknem hatszáz lóerős teljesítményt eredményez. A kocsi 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, és 380 km/órás végsebességre képes. A horribilis árat az aranyozás is megdobta, az majdnem 1,5 millió forintnak megfelelő fontba került - egy átlagos használt autó árába.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








