A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
Virág- és műanyagíz, mosogatólé beütés, szaloncukor utánzat: sok csalódás érte a Pénzcentrum nagy túró rudi vaktesztjének résztvevőit. A maximum pontszám közelébe se került a nyertes Pöttyös Túró Rudi.
Tizenháromféle túró rudit vaktesztelt a Pénzcentrum bővített szerkesztősége. A teszthez különböző gyártók legegyszerűbb, külön ízesítés nélküli, normál túró rudijait választottuk. Az eredmény nem hozott óriási meglepetést: a Pöttyös Túró Rudi a nyertes. Bár a Cserpes Trudi csokiját ítélték tesztelőink messze a legjobbnak, a túró, az összhatás és a csomagolás magas pontjai miatt mégis a Pöttyös lett az igazi.
KATTINTS! Megtudtuk, hogy cselezhetik ki a multik a vasárnapi boltzárat
Vizsgált szempontok
- Túró - 10 pont
- Csoki - 10 pont
- Összhatás - 10 pont
- Külső - 10 pont
- Csomagolás - 10 pont
Előkészületek
A rudikat ugyanazon hőfokon hűtöttük 3 órán keresztül. Utána felvágtuk őket, úgy tálaltuk külön tányérokon. Emellett mindegyikből feltálaltunk egyet-egyet egészben is, hogy a rudakat egyben is láthassák a tesztelők.
A kóstolás során nem tudományos vizsgálatot végeztünk, egyszerűen íz és állag, no meg külcsín alapján osztályoztuk a termékeket. A csomagolásokat - így a versenyző termékeket - senki nem láthatta addig, amíg végig nem ette a repertoárt.
Tesztelőink 1-től 10-ig értékelhették a túró, illetve külön a csoki ízét is, emellett adtak ugyanígy pontszámot az összhatásra is, a csoki és a túró harmóniájára, és az állagra, vagyis az összhatásra is. Plusz ebben a részben még a külsőt is pontozták, ez vonatkozott az egész darabokra. Ez a pontozás is hasznosnak bizonyult, mert a 13 darab közül voltak kifejezetten satnya, vékonyka darabok is. Külön 10-et kaphatott a csomagolás is, hiszen az is akarva akaratlan befolyásolhatja a választásunkat.
Az eredmény
Így a belső tulajdonságra összesen 40 pont volt adható, míg a külsőre összesen 10. A tesztben tizenketten vettek részt, így
Szőrösszívű ítészeink a 600-ból mindössze 431-gyel díjazták a legjobban teljesítő Pöttyös Túró Rudit, míg az ízösszhatás csak 335-öt kapott a 480-ból.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Még akkor is, ha sokan kritizálták, hogy a jelenlegi akciónak köszönhetően pöttyök helyett szívecskék sorjáznak a papíron. A végső összesítésben második lett a Cserpes 429 ponttal, ami szintén nem óriási meglepetés, itt a csoki vitte a prímet. Sokan pozitívumként értékelték, hogy a túró nem annyira édes, inkább savanykás ízű.
Az első kettő helyezett jól elhúzott a többi ruditól, és míg közöttük csak minimális különbség volt, a harmadik helyezett a Kockás Túrórúd jóval kevesebb pontot gyűjtött. Bár ehhez szükség volt a csomagolásra is, az a papír nélkül értékelt összesítésben (azaz csak az íz és belső kinézet szerint) a Milfina natúr rudi került a dobogó harmadik fokára.
A pontszámok mellett rövid szöveges értékeléseket is vártunk a tesztelőktől. Ezt a lehetőséget leginkább kritizálásra használták a kóstolók, pozitív vélemény alig érkezett, csak visszafogott dicsérő szavakat olvastunk. Az már óriási siker volt, ha valaki azt írta, hogy venne az adott termékből, vagy hogy korrektnek tartja-e az adott terméket vagy sem.
Abszolút szitokszónak számított a szaloncukor íz is. A tizenhárom fajta végigevése egyébként meglehetősen leterhelte a tesztelők gyomrát, sokan már a terjengő túró rudi szagtól is rosszul voltak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








