A legközelebbi bejelentett szolgáltatáskiesés április 21-én lesz, de lesznek további érintett időszakok áprilisban és májusban is.
A rövidített nyitva tartás újra felerősítette az internetes vásárlás iránti érdeklődést: az egyik hazai ár-összehasonlító portál advent első két hetében a tavalyi hasonló időszakhoz képest több mint 25 százalékos forgalomnövekedést regisztrált. Miközben továbbra is főleg a szórakoztató elektronikai és számítástechnikai, valamint a háztartási gépek állnak az internetes vásárlók érdeklődésének középpontjában, tavaly karácsonyhoz képest többszörösére nőtt a keresések volumene a sportfelszerelések és a könyvek körében, és jelentős mértékű a játékok iránti érdeklődés erősödése is.
A rövidített nyitvatartási időszak, illetve a tömegek elkerülésének vásárlói igénye az év végén pótlólagos lökést adhat a csomagküldő és internetes kereskedelemnek, amely szegmens idei összforgalma várhatóan meghaladja az 1050 milliárd forintot. Ez 45 százalékos éves szintű növekedést jelent tavalyhoz képest - áll az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál előrejelzésében.
- magyarázza Dévavári Dezső, a portál vezetője. Az e-kereskedelem kiemelkedő előretörésében a nyitvatartási idő korlátozása és a szoros érintkezéstől való félelem mellett az is szerepet játszik, hogy sokan azok közül, akik a tavaszi lezárások idején kényszerből kezdték vásárlásaikat az interneten végezni, immár hosszú távon is kitartanak e vásárlási forma mellett.
Sokak számára vált vonzó alternatívává az online vásárlás, amely a biztonság és a kényelem mellett jelentős árelőnyt is biztosíthat. A bizonytalanságnak és a kieső jövedelmeknek köszönhetően a vevők a korábbinál árérzékenyebbé váltak. A tudatos vásárlással pedig számos termékkategória esetében egyre inkább az ár-összehasonlító oldalak lettek a vásárlások kiindulópontjai.
- jelzi előre a portál szakértője.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml