Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A megnövekedett élelmiszer-rendelések miatt a szállítási kapacitások terheltek, az Auchan nem vállal több kiszállítást márciusra.
A megnövekedett élelmiszer-rendelések miatt a szállítási kapacitások terheltek, az időkapukban látható információk valósak - derül ki az Auchan rendkívüli tájékoztatásából. A boltlánc online boltjának márciusi naptára már betelt, erre a hónapra már nem vállal házhoz szállítást a cég.
Az Auchan közölte a teljes csapat a beszállítóinkkal közösen azon dolgozik, hogy minden áruházban elérhetőek legyenek termékeik, így az online rendeléseket kiszolgáló 3 áruházban is.
- áll a közleményben.
A Tesco pénteken közölte, hogy a magas forgalom miatt módosítja az online megrendelésekre vonatkozó forgatókönyvet. Egyrészt átalakította a kínálatát, ennek erednényeként ritkábban vásárolt termékekből kevesebb, vagy semennyi nem lesz elérhető, a többi áruból pedig minden vásárló csak maximum 12 darabot vagy 12 csomaggal vásárolhat. Másrészt a következő hetekben az áruszállítók és a vásárlók fizikai érintkezésének minimalizálása érdekében a Tescótól rendelt termékeket csak online fizetéssel lehet megvenni, a helyszíni bankkártyás fizetésre nem lesz lehetőség.
További hírek a koronavírusról itt!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







