A Király utcában nyílik a Sample Central, Magyarország első ingyenes tesztáruháza, mely - az üzlet alapítónak szándéka szerint- egy új koncepciót vezet be hazánkba.
A Gozsdu Udvarban kora ősszel nyílik a Sample Central közel 500 nm-es üzlete, ahol a legkülönbözőbb termékek (kozmetikumok, kozmetikai és háztartási cikkek, csomagolt élelmiszerek, italok, műszaki cikkek, kütyük), és szolgáltatások lesznek elérhetők, csak klubtagok számára. A klubtagok online regisztrálhatnak, majd szintén online előre befoglalt időszakban ellátogathatnak az üzletbe, és alkalmanként 5 különböző terméket vihetnek magukkal kipróbálásra, - valamint kipróbálhatják a helyben kiállított technikai innovációkat, szolgáltatásokat, ingyen. A választék kéthetente megújul, ciklusonként kb. 40 termék és szolgáltatás mutatkozik be.
A vásárló valós helyen és időben próbálhatja ki, és használhatja a kiválasztott termékeket. A tesztelés után következik a fizetség: a véleménynyilvánítás egy rövid, online kérdőív kitöltésével.
A fogyasztók azon túl, hogy ingyen juthatnak számtalan új termékhez, szolgáltatáshoz, a gyártók döntéshozói folyamatának, a termékfejlesztések részévé válhatnak. Ezen piaci szereplők egy innovatív koncepció részeként kivételesen pozitív környezetbe ágyazva mutatkozhatnak be, és releváns információhoz jutnak a produktumukról.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


