Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Legendás karácsonyi terméket akcióz le a Penny: ezzel most beelőzik a Lidlt, egy botlban lehet csak 3 darab lesz egy nap
Újra kitört a fakonyha-láz a magyar boltokban. A korábban az IKEA és a Lidl által felfuttatott játékkonyha-őrülethez idén a Penny is csatlakozott: október 22-től 22 999 forintért kínálják a legújabb fa konyhaszettet, ami a korlátozott készletek miatt minden bizonnyal pillanatok alatt elfogy majd. A játékkonyhák piaca az elmúlt években kultusszá nőtte ki magát, és úgy tűnik, idén sem lesz karácsony fakonyhák nélkül.
A 43. héten újraindul a gyerekek kedvenc karácsonyi játéka körüli őrület: október 22-től a Penny is piacra dobja saját fa játékkonyháját, amelyet 22 999 forintos áron kínál az áruházlánc. A szett mérete 60x30x96 centiméter, vagyis a klasszikus, nagy méretű változatról van szó, nem véletlen, hogy a gyerekes szülők minden évben vadásznak ezekre.
A készletek viszont miden bizonnyal igen korlátozottak: a Penny tájékoztatása szerint üzletenként legalább három darab érkezik belőle üzletenként, ami ismerva a magyar játékkonyha-éhségét, nem túl nagy mennyiség.

Aki tehát biztosra akar menni, annak nem érdemes sokat várni, hiszen a fa játékkonyhák évről évre villámgyorsan fogynak, és az utóbbi időben egyfajta kultusz épült köréjük.
Így lett karácsonyi kultusz a fakonyha
A fa játékkonyhák piaca eredetileg az IKEA birodalma volt: a svéd lánc DUKTIG nevű konyhája évek óta a kisgyerekes családok kedvence, sok háztartásban ma is ez a „klasszikus” változat. Aztán jött a Lidl, és pár éve valóságos lavinát indított: amikor megjelent a diszkont saját "olcsósított" játékkonyhája, a magyarok valósággal megőrültek érte.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A vásárlók gyakorlatilag megrohamozták az üzleteket, a készletek pedig villámsebesen elfogytak. A termék rövid időn belül ráadásul a másodpiac sztárja is lett. A trend persze azóta sem csillapodott. Tavaly már az Auchan is beszállt a versenybe: a hipermarket a Miele márkájú játékkonyhát 25 százalékos kedvezménnyel, 29 990 forintos áron kínálta. Az IKEA továbbra is tartotta a frontot a DUKTIG modellel, bár jóval magasabb, 44 990 forintos áron. Eközben a Facebook-piacon virágzott a használt kereskedelem: alig használt darabokat lehetett találni 30-40 ezer forintért, házhoz szállítással, összeszerelve.
Mindez jól mutatja, hogy a fakonyha mára igazi karácsonyi jelenséggé vált: az egyszerű gyerekjátéknak indult termékből kultusz lett, a boltok pedig évről évre egymásra licitálnak, ki tudja olcsóbban vagy hamarabb. Idén pedig a Penny is beszállt a versenybe.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








