A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Legendás karácsonyi terméket akcióz le a Penny: ezzel most beelőzik a Lidlt, egy botlban lehet csak 3 darab lesz egy nap
Újra kitört a fakonyha-láz a magyar boltokban. A korábban az IKEA és a Lidl által felfuttatott játékkonyha-őrülethez idén a Penny is csatlakozott: október 22-től 22 999 forintért kínálják a legújabb fa konyhaszettet, ami a korlátozott készletek miatt minden bizonnyal pillanatok alatt elfogy majd. A játékkonyhák piaca az elmúlt években kultusszá nőtte ki magát, és úgy tűnik, idén sem lesz karácsony fakonyhák nélkül.
A 43. héten újraindul a gyerekek kedvenc karácsonyi játéka körüli őrület: október 22-től a Penny is piacra dobja saját fa játékkonyháját, amelyet 22 999 forintos áron kínál az áruházlánc. A szett mérete 60x30x96 centiméter, vagyis a klasszikus, nagy méretű változatról van szó, nem véletlen, hogy a gyerekes szülők minden évben vadásznak ezekre.
A készletek viszont miden bizonnyal igen korlátozottak: a Penny tájékoztatása szerint üzletenként legalább három darab érkezik belőle üzletenként, ami ismerva a magyar játékkonyha-éhségét, nem túl nagy mennyiség.

Aki tehát biztosra akar menni, annak nem érdemes sokat várni, hiszen a fa játékkonyhák évről évre villámgyorsan fogynak, és az utóbbi időben egyfajta kultusz épült köréjük.
Így lett karácsonyi kultusz a fakonyha
A fa játékkonyhák piaca eredetileg az IKEA birodalma volt: a svéd lánc DUKTIG nevű konyhája évek óta a kisgyerekes családok kedvence, sok háztartásban ma is ez a „klasszikus” változat. Aztán jött a Lidl, és pár éve valóságos lavinát indított: amikor megjelent a diszkont saját "olcsósított" játékkonyhája, a magyarok valósággal megőrültek érte.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A vásárlók gyakorlatilag megrohamozták az üzleteket, a készletek pedig villámsebesen elfogytak. A termék rövid időn belül ráadásul a másodpiac sztárja is lett. A trend persze azóta sem csillapodott. Tavaly már az Auchan is beszállt a versenybe: a hipermarket a Miele márkájú játékkonyhát 25 százalékos kedvezménnyel, 29 990 forintos áron kínálta. Az IKEA továbbra is tartotta a frontot a DUKTIG modellel, bár jóval magasabb, 44 990 forintos áron. Eközben a Facebook-piacon virágzott a használt kereskedelem: alig használt darabokat lehetett találni 30-40 ezer forintért, házhoz szállítással, összeszerelve.
Mindez jól mutatja, hogy a fakonyha mára igazi karácsonyi jelenséggé vált: az egyszerű gyerekjátéknak indult termékből kultusz lett, a boltok pedig évről évre egymásra licitálnak, ki tudja olcsóbban vagy hamarabb. Idén pedig a Penny is beszállt a versenybe.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








