A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
A karácsonyi időszakban a hiper- és szupermarketek, áruházak rengeteg szezonális terméket árusítanak, amelyekre az év nagyrészében hiába is várnak a vásárlók. Ezek között rengeteg az élelmiszer, viszont akad sok olyan áru is, ami a játék kategóriában esik, és jellemzően ilyenkor lehet megvenni. Az üzletek karácsonyi katalógusai már november óta elérhetők, azonban mindig akadnak meglepetések is. A Lidl Magyarország a héten tette közzé például, hogy a kisgyermekes családok favoritjának számító fa játékkonya december 20-án kerül az üzletekbe.
"Biztosra vesszük, hogy a kis séfek már alig várják, hogy megérkezzen a fa játékkonyhájuk, ami valódi fából készült, fény- és hanghatású elemei is vannak, amik szabad utat adnak a fantáziának és a kreativitásnak!
Most december 20-án végre megérkezik üzleteinkbe!" - tette közzé a magyar Lidl a facebookon.
Ha valaki tagja a diszkontok kínálatával, termékcsereberével foglalkozó közösségi média csoportjainak, az szembesülhetet már vele, hogy karácsony előtt hatalmas az érdeklődés az iránt, mikor érkeznek bizonyos játékok. Ezeket sok családban a fa alá szánják, és többnyire igyekeznek azonnal lecsapni rájuk. A budapesti üzletekben jellemzően hamar ki szoktak fogyni a babaházak, vagy játékkonyhák. Ilyenkor sok posztban kérnek segítséget egymástól a vásárlók, melyik áruházban lehet megkapni egyik másik darabot.
Most a Lidl Magyarország külön posztot is szentelt az évek óta favoritnak számító fa játékkonyha érkezésének. Emiatt, aki 20-án tervezett Lidlbe menni, ne csodálkozzon, ha tömeg lesz a kora reggeli órákban, főként a fővárosban:
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








