Donald Trump elnök által ígért kékgalléros munkahelyek bővülése helyett a fizikai munkát igénylő ágazatokban folyamatos leépítések tapasztalhatók
A Swatch 5-15 százalékkal emeli árait az Egyesült Államokban a Trump által bevezetett 39 százalékos vám miatt.
A svájci óragyártó vezérigazgatója, Nick Hayek egy hétvégi interjúban elmondta, hogy az amerikai vámok hatását az átadási árak, árrések és a termékek költségeinek módosításával próbálják enyhíteni - tudósított a Reuters.
"A márkától függően 5-15 százalékos áremelést hajtunk végre. Mivel azonban erős jelenlétünk van Kanadában és Mexikóban is, az amerikai fogyasztóknak ott is lesznek lehetőségeik" - nyilatkozta Hayek a NZZ am Sonntag napilapnak.
A vezérigazgató hozzátette, hogy a Swatch termékei számos karibi luxushajón is megtalálhatók, gyakran vámmentesen.
A vámok ellenére a Swatch jól teljesít az amerikai piacon. "Augusztus végéig az összes márkánk forgalma körülbelül 15 százalékkal nőtt helyi valutában számolva. Az amerikaiak továbbra is vásárolnak - még az áremelések után is" - mondta Hayek.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A vezérigazgató példaként említette a MoonSwatch Moonshine Gold órát, amely most 450 dollárba kerül a korábbi 400 dollár helyett. "Az amerikai vásárlók természetesen nem örültek ennek, de megértették, hogy ez nem a mi hibánk, hanem az amerikai politika következménye" - tette hozzá.
A Swatch a múlt héten egy különleges kiadású órát is piacra dobott, amely kifigurázza Trump vámintézkedéseit.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








