Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nem szívbajos a fesztiválos pénzváltó: ennyivel juthat drágábban euróhoz, dollárhoz, aki a Szigeten vált
A pénzváltóknál az utóbbi években jócskán megugrottak a marzsok, ami vélhetően a forint árfolyam-ingadozásának végéig fent is marad. A Sziget fesztiválon azonban a mostanra már szinte megszokott rátákhoz képest is durva számokkal szembesülhetnek a kilátogatók.
Nem szívbajos a Szigeten olvasónk által lencsevégre kapott pénzváltó. A bulizók euróját például 365 forintért váltják és ugyanezt a valutát 409,9 forintért árulják az egyik mobilegységükben. Péntek hajnalban az euró középfárfolyama egyébként 392,13 forint volt. Tehát ha eurót adnánk el, ezt az MNB középárfolyamához képest 7 százalékkal kedvezőtlenebb árfolyamon tehetjük, míg ha forintunkat váltanánk a valutára 4,5 százalékos az eltérés.
A fővárosban egyébként a különböző összehasonlító oldalakat végigböngészve már 400 forintos eladási, illetve 392 forintos vételi árfolyamon is találhatunk eurót, még a bankoknál hagyományosan drágább pénzváltóknál is.

Természetesen más valutákat is hasonló haszonréssel válthatunk ugyanezen a helyen. Egy dollárunkért például 355 forintot kapunk és az amerikai fizetőeszközhöz 402 forintért juthatunk hozzá, ha forintjainkat váltanánk át. A pénteki nyitó középárfolyam a dollár esetében 382,89 forint volt, tehát hasonló, a városban található pénzváltókénál jócskán nagyobb mértékű marzzsal dolgoznak, mint az euró esetében. Amerikai dollárt a netes összehasonlító oldalak tanúsága szerint péntek délelőtt 390 forintért vehettünk és 382 forintért adhattunk el a jelenleg a legkedvezőbb feltételeket kínáló pénzváltónál.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








