A Nestlé arra kéri a vásárlókat, hogy amennyiben a fenti tételazonosítókkal rendelkező termékekből vásároltak, és azok még birtokukban vannak, ne fogyasszák el azokat.
Dinamikusan, 22 százalékkal emelkedett tavaly a növényi alapú termékek közül a sajt, a hűtött desszert és puding, a jégkrém, tej, tejszín, tejszínhab és joghurt helyettesítésére használt élelmiszerek forgalma Magyarországon - írja a Világgazdaság
A lap megkeresésére a NielsenIQ azt a tájékoztatást adta, hogy a felsorolt termékek összesített forgalma 2020-ban 18,5 milliárd forintot tett ki, tavaly pedig már a 23 milliárd forintot közelítette. A piac legfelkapottabb termékei a növényi alapú italok, ezt vásárolja a növényitermék-vásárlók háromötöde. A második leggyakrabban vásárolt termék a habspray, amelynek a népszerűsége ugyan egy év alatt 4 százalékponttal visszaesett, de még így is 12 százalékos részt hasít ki a szektorból
A NielsenIQ kiskereskedelmi indexéből az látszik, hogy az értékben mért forgalom zömét a gyártói márkás termékek eladása generálja: 84 százalékot tettek ki az ilyen típusú készítmények 2021-ben, csakúgy, mint az előző évben. Ezekre több mint 19,5 milliárd forintot költöttek a fogyasztók, a saját márkás termékekre pedig 3,5 milliárd forintot. A piac két nagy szereplője, a Danone Magyarország Kft. és a Real Nature Kft. azt közölte a VG-vel, hogy a növényi alapú termékeik forgalma érvről évre kétszámjegyű növekedést ér el.
A gyártók ennek okát részint abban látják, hogy minden korosztály egyre jobban figyel az egészségtudatosságra és a fenntarthatóságra. Azonban a világjárvány hatását is felfedezik abban, hogy 2020 elején drasztikusan emelkedett a jól tárolható növényi tejhelyettesítő termékek iránti kereslet, mivel sokan feltöltötték az otthoni "járványkamrát".
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








