Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
A termelők állítólag az önköltség alatti árakon kényszerülnek eladni a megtermelt étkezési tojásokat.
A magyar tojástermelő és tojáscsomagoló vállalkozások kérik a hazai piacon érdekelt forgalmazókat és kereskedőket, hogy vállaljanak szerepet a magyar tojástermelés fenntartásában. Az állattartóknak az M-es méretű dobozolt étkezési tojásokért ma legalább 40 forint körüli darabonkénti árat kellene kapniuk ahhoz, hogy jelentősen megnövekedett költségeik megtérüljenek és termelési tevékenységeik ne legyenek veszteségesek - áll a Baromfi Termék Tanács közleményében.
Komoly gondot okoz a hazai tojástermelő és tojáscsomagoló vállalkozásoknak, hogy csaknem egy éve önköltség alatti árakon kényszerülnek eladni a megtermelt étkezési tojásokat az Európai Unióban kialakult túlkínálat miatt – hangsúlyozza a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetsége. Az utóbbi időszakban megugró takarmány-, energia-, gáz- és munkaerő-költségek tovább élezték a helyzetet, így ma a hazai tojáspiaci szereplők nagy részének darabonként 3-5 forintos veszteséget kell elkönyvelnie.
Ágazati számítások szerint a vállalkozásoknak most a legolcsóbb technológiával előállított M-es méretű, tízes dobozolású étkezési tojásokért is legalább 40 forint körüli darabonkénti árat kellene kapniuk ahhoz, hogy költségeik megtérüljenek és termelésükkel némi nyereségre tehessenek szert. Ezért az állattartók kérik a forgalmazókat és a kereskedőket, hogy áraikkal ismerjék el jelentős költségnövekedéseiket és járuljanak hozzá a magyar tojásszektor életben tartásához.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








