A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
Kihúzták a Hatoslottó 2021/23. heti nyerőszámait. Ezen a héten nem volt telitalálat, így a 24. játékhéten 393 millió forintért játszhatnak majd a játékosok.
A Hatoslottó nyerőszámai a 23. játékhéten:
7; 8; 10; 25; 29; 44
Ezen a héten (23.) nem volt telitalálat a Hatoslottón, a 24. játékhéten 393 millióért játszhatnak a magyar szerencsevadászok a Hatoslottón.
További nyeremények:
- 5 találat: egyenként 249 545 forint
- 4 találat: egyenként 5 985 forint
- 3 találat: egyenként 1 775 forint
Jokerszám: 543010
A 2021/23. játékhéten 117 millió forint kereste a gazdáját a Jokeren, de nem lett telitalálatos. A jövő héten a várható Joker főnyeremény 160 millió forint.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső HATOSLOTTÓ aloldalunkon
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








