A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Van, ahol már elindult a Black Friday: az első órák számai alapján egy átlagos ügyfél idén több fekete pénteki terméket vesz, mint tavaly, a rendelések többségét pedig bolti átvétellel kérik. Az eddigi statisztikák szerint a Playstation konzol, a szárítógép, a Samsung okostelefon és nagyképernyős tévé a legnépszerűbb termékek.
November 15-én reggel fél hatkor kezdődött a Black Friday az Extreme Digitalnál: az oldalra idén egy várakozási soron keresztül lehet belépni, amely fokozatosan engedi be az érdeklődőket annak érdekében, hogy a webáruház működése zökkenőmentes maradjon - írják közleményükben.
Az első órák eladási statisztikái alapján a top3 termék a Playstation 4 konzol Pro és Slim verziója, utána következik a Beko gyártmányú szárítógép, illetve a Samsung Galaxy A50 okostelefon. A játékgép vezető pozíciója azért meglepő, mert a korábbi években a szárítógép volt a legnagyobb fekete pénteki slágertermék - bár a nap folyamán még változhat a rangsor.
Az első húsz termék között még az LG, a Samsung és a Sony 43-55 colos UHD okostelevíziói is megtalálhatók, valamint a felső kategóriás Nikon Z6 tükör nélküli digitális fényképezőgép is. Népszerűek még a prémium Bluetooth fej/fülhallgatók és a LEGO-szettek és az akkumulátoros fúró/csavarhúzók is,
A reggeli adatok szerint egy tipikus Black Friday vásárló átlagosan 1,77 darab terméket vásárolt, a rendelések 60 százalékát bolti átvétellel kérték (ez országszerte tizenhét szaküzletben lehetséges), és 19 százalékát fizették ki online
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml