A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Burger King növényi alapú pogácsával készülő, új húsmentes hamburgerének árusítását kedden, Európa 25 országában kezdte meg, a társaság Rebel Whoppere a cég több mint 2 500 európai éttermében, köztünk hazánkban is elérhető már - írja a Portfolio.
A Burger King kedden Európa-szerte megkezdte a növényi alapú pogácsával készülő, húsmentes hamburgerének árusítását, a társaság Rebel Whoppere a kontinens 25 országában több mint 2 500 gyorséttermében érhető el, köztük a cég magyarországi egységeiben is, ami a márka eddigi történelmének legnagyobb termékbevezetése.
Arról nem szólt a közlemény, hogy mennyibe kerül az új burger, de az applikációból kiderült, hogy 1140 forintot kérnek a különleges szendvicsért. Aki azért mégsem szeretne teljesen lemondani a húsról, extraként kérhet bacont is a vegán Whopperbe!
A Burger King a The Vegetarian Butchert kérte fel a pogácsa elkészítésére, a két márka együtt hozta létre az új szendvicset, amelyben növényi alapú pogácsa van. A Hollandiában található, műhúst gyártó céget, a The Vegetarian Butchert az Unilever 2018 végén vásárolta meg.
A cég a Rebel-menü elemeit a Svédországban fejlesztette ki a holland Vivera segítségével, a Burger King Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős elnöke a Bloombergnek kiemelte, hogy a Vegetarian Butcher volt a lehető legjobb partner a termék európai bevezetéséhez. A Burger King közleménye szerint az új Rebel szendvics ez első harapástól az utolsóig az eredeti, ikonikus Whopper-élményt nyújtja.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Ha megáll a belső sáv az M0-son, máris kész a katasztrófa – videó
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal