Komoly leépítés jöhet a legendás magyar gyárban? Kemény megszorításokat hirdetett a tulajdonos
A vállalat Magyarországon 1300 embert foglalkoztaz a veszprémi és a nyírbátori üzemében, nem tudni, hogy a hazai jégkrémgyárat érintik-e a leépítések.
A vállalat Magyarországon 1300 embert foglalkoztaz a veszprémi és a nyírbátori üzemében, nem tudni, hogy a hazai jégkrémgyárat érintik-e a leépítések.
Az Unilever megszünteti a gyártást röszkei üzemében, a dolgozók 80 százalékát érinti a csoportos létszámleépítés.
Elstartolt a Webshippy és a Wolt ételkiszállító közös projektje.
Óriási a különbség a mosogatószer és mosogatószer között.
Lesz itt ne mulass.
Aki azért mégsem szeretne teljesen lemondani a húsról, extraként kérhet bacont is a vegán Whopperbe!
Elkészült a jelentés, amely megvizsgálta, melyik cégek árasztják el a világot műanyag hulladékkal. 51 országban 484 szemétszedő akciót elemeztek.
Egyre kreatívabbak a hazai startupok.
Nem szeretnek nassolni, de akkor mit is akarnak?
Itt a lista az élelmiszerbotrány cégeiről!
Ma van a legendás mogyorókrém világnapja. Ez lesz az utolsó?
Meglepő kijelentést tett a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának vezetője. Jan Kees Vis, az Unilever fenntartható forrásokért felelős igazgatója szerint túl olcsóak az élelmiszerek a fejlett országokban.
"Az ingyenes vásárlás Mekkája" - ezzel, a Klapka György legszebb napjait idéző szlogennel hirdeti magát az a vállalkozás, ami -elvileg- másfél hónap múlva nyitja meg kapuit a pesti belvárosban. A Sample Central nevű üzlet lényege, hogy a vevők pénz helyett a véleményükkel fizetnek - ezért a gyártóktól ingyenes termékeket, mintákat kapnak.
Újabb retro-márka tér vissza a magyar piacra: ismét megtalálhatjuk a boltok polcain a Túró Rudi egykori pajtását, Geszti Esztit. Talán nem meglepő, hogy a Tisza cipők, a Méta mackónadrágok és a Traubi mellett a magyar retro életérzést már a világ legnagyobb étteremlánca, a McDonald's is használja.
A 21. század fiatal pénzügyi szakemberének magabiztos és világos jövőképe van karrierjéről, biztos állás és pénz motiválja - derül ki a világ legnagyobb pénzügyi és számviteli szakembereket tömörítő szakmai szervezete, az ACCA és, a Mercer tanácsadó cég kutatásából.
A Greenpeace több multinacionális nagyvállalatról is azt állítja, hogy közvetve támogatják az indonéziai őserdők kiirtását, ezzel pedig több faj, köztük a területen élő tigrisek létét veszélyeztetik.
Titkos vizsgálatokat folytatott a Greenpeace nemzetközi környezetvédő szervezet a brazil szarvasmarha iparról, ami -megállapításuk szerint- a világon az erdőirtás fő oka. A vizsgálat kimutatta, hogy Magyarországon is kedvelt ételek, sport- és divat márkák jelentős mértékben hozzájárulhatnak Amazónia esőerdeinek kiirtásához.
Bár a marketingszakkönyvek sorra fejezeteket szentelnek a márkaépítés rejtelmeinek, és a márka szerepének a vásárlókkal való kapcsolatban, sokak számára maga a márka csupán egy általánossá váló elképzelést jelent, melynek értéket nem lehet számszerűsíteni. A Bécsben található Európai Márka Intézet, a nemzetközi felmérések példáját követve, most először határozta meg az európai márkák értékét.
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2006. március 30-án megtartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy az Unilever Magyarország Kft. és koncessziós forgalmazói között létrejött megállapodások egyik rendelkezése versenykorlátozásra alkalmas. A vizsgált megállapodások GVH által kifogásolt rendelkezése a passzív értékesítés tilalmát mondja ki, mely tiltás nem egyeztethető össze a versenyjog rendelkezéseivel. A magatartás csekély mértékű versenyjogsértő voltára tekintettel a GVH Versenytanácsa nem tartotta szükségesnek bírság kiszabását.
A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa (GVH VT) a 2006. január 30-án tartott tárgyalásán megállapította, hogy az Unilever Magyarország Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal, hogy reklámjaiban az általa gyártott Dove Intenzív krémnek a versenytárs Nivea kréménél jobb hidratáló és gyorsabb beszívódó képességet tulajdonított.