3 °C Budapest

Címke: unilever magyarország (20 cikk)

Pénzcentrum | 2012. november 8. 11:17

Túl olcsó az élelmiszer: beszólt a multi vezére a vevőknek

Meglepő kijelentést tett a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatának vezetője. Jan Kees Vis, az Unilever fenntartható forrásokért felelős igazgatója szerint túl olcsóak az élelmiszerek a fejlett országokban.

Orosz Márton | 2011. szeptember 15. 05:23

Jön a bolt, ahol ingyen vásárolhatsz - Budapesten is

"Az ingyenes vásárlás Mekkája" - ezzel, a Klapka György legszebb napjait idéző szlogennel hirdeti magát az a vállalkozás, ami -elvileg- másfél hónap múlva nyitja meg kapuit a pesti belvárosban. A Sample Central nevű üzlet lényege, hogy a vevők pénz helyett a véleményükkel fizetnek - ezért a gyártóktól ingyenes termékeket, mintákat kapnak.

Orosz Márton | 2011. április 8. 04:44

Visszatért a legendás magyar márka: gyerekkorunk íze ismét a boltokban

Újabb retro-márka tér vissza a magyar piacra: ismét megtalálhatjuk a boltok polcain a Túró Rudi egykori pajtását, Geszti Esztit. Talán nem meglepő, hogy a Tisza cipők, a Méta mackónadrágok és a Traubi mellett a magyar retro életérzést már a világ legnagyobb étteremlánca, a McDonald's is használja.

Pénzcentrum | 2010. augusztus 25. 11:02

Karrierjüket tartják a legfontosabbnak a fiatal szakemberek

A 21. század fiatal pénzügyi szakemberének magabiztos és világos jövőképe van karrierjéről, biztos állás és pénz motiválja - derül ki a világ legnagyobb pénzügyi és számviteli szakembereket tömörítő szakmai szervezete, az ACCA és, a Mercer tanácsadó cég kutatásából.

Pénzcentrum | 2010. július 10. 07:02

Véres vádak a Tesco és az Auchan beszállítója ellen

A Greenpeace több multinacionális nagyvállalatról is azt állítja, hogy közvetve támogatják az indonéziai őserdők kiirtását, ezzel pedig több faj, köztük a területen élő tigrisek létét veszélyeztetik.

Pénzcentrum | 2009. június 10. 05:50

Kivégzés: így pusztítják el a multik a Földet - videó

Titkos vizsgálatokat folytatott a Greenpeace nemzetközi környezetvédő szervezet a brazil szarvasmarha iparról, ami -megállapításuk szerint- a világon az erdőirtás fő oka. A vizsgálat kimutatta, hogy Magyarországon is kedvelt ételek, sport- és divat márkák jelentős mértékben hozzájárulhatnak Amazónia esőerdeinek kiirtásához.

Pénzcentrum | 2007. szeptember 22. 09:00

Fényévekre nyugattól: a magyar márkák hátul kullognak a sorban

Bár a marketingszakkönyvek sorra fejezeteket szentelnek a márkaépítés rejtelmeinek, és a márka szerepének a vásárlókkal való kapcsolatban, sokak számára maga a márka csupán egy általánossá váló elképzelést jelent, melynek értéket nem lehet számszerűsíteni. A Bécsben található Európai Márka Intézet, a nemzetközi felmérések példáját követve, most először határozta meg az európai márkák értékét.

Pénzcentrum | 2006. április 4. 09:20

Baj van a jégkrémmel...

A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa 2006. március 30-án megtartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy az Unilever Magyarország Kft. és koncessziós forgalmazói között létrejött megállapodások egyik rendelkezése versenykorlátozásra alkalmas. A vizsgált megállapodások GVH által kifogásolt rendelkezése a passzív értékesítés tilalmát mondja ki, mely tiltás nem egyeztethető össze a versenyjog rendelkezéseivel. A magatartás csekély mértékű versenyjogsértő voltára tekintettel a GVH Versenytanácsa nem tartotta szükségesnek bírság kiszabását.

Pénzcentrum | 2006. január 31. 08:29

Megbukott az összehasonlító reklám!

A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa (GVH VT) a 2006. január 30-án tartott tárgyalásán megállapította, hogy az Unilever Magyarország Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal, hogy reklámjaiban az általa gyártott Dove Intenzív krémnek a versenytárs Nivea kréménél jobb hidratáló és gyorsabb beszívódó képességet tulajdonított.

Pénzcentrum | 2005. szeptember 14. 11:42

Nemzetközi versenyt nyert az Unilever

Az ingyenes napilapot kiadó Metro International által szervezett, kontinenseken átívelő kreatív hirdetési versenyt az Unilever Dove hirdetése nyerte. Az olvasói szavazatok alapján a dobogó második és harmadik fokán az adidas és az Ikea hirdetései végeztek.

Pénzcentrum | 2004. február 16. 08:20

Globus - (árfolyam)veszteség

A szezonálisan nem túl erős utolsó negyedévben elsődlegesen a költségek átrendeződése miatt üzemi szinten kellemes meglepetésről számolt be a Globus Csoport, ugyanakkor a nettó eredmény - 500 millió Ft-os, még nem realizált árfolyamveszteség miatt - nyolc negyedév után ismét negatív. A konszolidációba bevont társaságok száma egyre bővül (Csabai Konzervgyár Rt., a Deko-Food Rt.