Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2019/43. heti nyerőszámait. Mivel ezen a játékhéten nem volt telitalálat, így a következő sorsoláson bruttó 65 millió euróért, azaz 21,4 milliárd forintért izgulhatnak majd a nemzetközi játékosok.
A 43. játékhét nyerőszámai emelkedő számsorrendben a következők:
2; 30; 34; 35; 45; 1; 2.
A Szerencsejáték Zrt. honlapján található tájékoztatás szerint a legmagasabb nyerőosztályban (5+2) ezúttal idehaza és külföldön sem volt telitalálat. A legmagasabb nyereménynek (bruttó 364 390 euró ), 5+1 találattal hat külföldi játékos örülhet.
A legmagasabb magyar
nyeremény nettó 1 928 780 forint volt, a 4+2 találatért járó összeget 1
hazai játékos viheti haza. Az alacsonyabb nyerőosztályokban pedig több
mint 15 ezer magyarnak volt szerencséje.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








