Egy bristoli Tesco új biztonsági intézkedéseket vezetett be, többek között, hogy a vásárlóknak egy CCTV-s átvizsgáláson kell átesniük, amivel csökkentenék a bolti lopások számát.
A Metro áruházban egy fél évnyi napokon te is vásárolhatsz, némi adminisztrációval körítve. Napijegy kell, beszédelgés az utcáról nincs. Igaz, csemegepult tíz deka párizsival sincs. Leváltja a Metro a Tesco hipermarketjeit?
A Metro áruházlánc áruházai a vállalkozások, különféle intézmények kiszolgálására építette üzletpolitikáját, ezzel is indult Magyarországon, negyedszázaddal ezelőtt. A cash&carry lényege, hogy a boltosok, vendéglátósok önkiszolgáló áruházakban megveszik, kifizetik és el is viszik a megvásárolt portékát, a hagyományos megrendelem, majd valamikor kiszállítom típusú nagykereskedelmi renddel szemben. Itt meg is találja számítását az a kisboltos is, aki a délelőtti bevételéből veszi meg a délután árukészletét - írja a blokkk.com szakportál.
Kártya kell, de már rendelni is lehet
Persze, éles a verseny, a nagyláncok pedig nem a Metrotól vásárolnak nyilván, így a Metro is keresi a piaci réseket. Tizenhárom áruháza mellett már honlapján is fogad rendeléseket és ki is szállít vállalkozó vásárlóinak.
A vásárlások rendje azonban szigorú szigorú. Kártya kell a boltosoknak, vendéglátósoknak, különféle szolgáltatóknak, és persze számlát adnak minden vásárlónak. Lehet, hogy ezért is akadozik még mindig a forgalmuk, hiszen az ügyeskedőknek nem terep a számlaadós hely, de azért az online kassza és az online számla a Metro áruházak malmára is hajthat vizet.
Napi jegy: mehetsz te is a családdal, de olyan nincs, hogy beszédülsz az utcáról
Nemrégiben újított a Metro áruházlánc. Ráhajtott a családokra és reklámhadjáratot hirdetett hétvégékre. Ennek lényege, hogy úgynevezett napijegy igénylésével pénteken, szombaton és vasárnap bárki vásárolhat a Metro áruházakban. Hát ez azért nem kis újítás, hiszen a hét hét napjából a nyitvatartási idő nagyjából 40 százalékában kinyitott bárki számára (a napokban számolt nyitvatartási idő 42,9%-ában) - jegyzi meg a blokkk.com.
A legfrissebb reklám szerint pedig szeptember 24-ig - addig a mai naptól számolva pont egy hónap van - minden nap lehet menni vásárolni a Metro áruházakba (tehát hétfőtől vasárnapig folyamatosan).
Tehát kinyitott a Metro a családoknak is. Igaz, az árukiszerelés, termékkínálat nagybani, a vállalkozások igényeihez igazított, de aki a nagybevásárlások elkötelezett híve, az bizony lehet, hogy megtalálja a számítását. És bizonyára az eddigi háromnapos hétvégi nyitás hozhatott valamennyit a Metro konyhájára.
A Metro családi vásárlás hátránya, hogy adminisztrációhoz kötött, személyes adatok megadása a napijegy ára, de hát jelenleg ilyen a rendjük. Kérdés, hogy ez változik-e majd később.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
És árban azért felvetődik, vajon miként néz ki az, hogy a boltos vásárló ugyanannyit fizet egy rúd párizsiért, mint a családi metros vásárló. Recept persze van erre is, például árkedvezmény révén.
Leáldozott a hipermarketeknek, vagy rés nyílt a Tesco karcsúsítása nyomán
Izzadnak a hipermarketek, nem véletlen, hogy a Tesco lefaragja saját területét és bérbe adja javát más kereskedőknek. De hát a kereskedelem mindig is hullámzott, most valóban a diszkontok és a webáruházak húznak a leggyorsabban, de a hullámhegyek idővel ellaposodnak. Jön helyettük persze valamilyen új, vagy feléled egy régebbi.
A nagybevásárlás azonban valós igény, hiszen kevesebbet kell bíbelődni vele, mint naponta boltba járni. A web persze ebből sokat elvesz, de vannak azért szép számmal, akik szeretnek áruházban bóklászni és mindent egy pénztárnál kifizetni, miközben a nagy bevásárlóközpontban boltról-boltra járva kell a bankkártyát, vagy a pénztárcát előkapni a válogatás végeztével.
A Tesconak 112 hipermarket besorolású nagy alapterületű áruháza van. Ezek most diszkont ruhát öltenek. A Metronak 13 C&C áruháza, az Auchannak 19 hipermarketje van.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen