Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Több belföldi és nemzetközi csomagtermék díjszabását módosította a Magyar Posta július elsejétől, a csomagautomatáknál pedig differenciálta a díjat a kihasználtságuk optimalizálása érdekében.
A lakossági csomagterméknél a postacsomag ára maradt a legalacsonyabb, 2 kilogrammos súlyig 1550 forintról 1630 forintra változott július elsejétől.
Az üzleti csomag esetében a szintén 2 kilogrammos súlyhatárig, 70 forintos emeléssel 1860 forint lett a kézbesítés díja.
A csomagautomatákra küldött csomagok árát a korábbiaktól eltérően súlykategóriánként differenciálta a Magyar Posta annak érdekében, hogy optimalizálja az automaták kihasználtságát. A szolgáltatás díja 2 kilogrammig továbbra is 890 forint maradt, 10 kilogrammig 1030 forint, 20 kilogrammig 1340 forint lett.
Változott a törékeny és terjedelmes extraszolgáltatások árazása is. A két szolgáltatás elválik egymástól, a törékeny felár 100 százalékról, 75 százalékra csökkent, és többletszolgáltatásként bevezették az időgaranciát. A belföldi árakkal párhuzamosan változtak az egyes nemzetközi csomagszolgáltatási díjak is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








