Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Európa országait figyelembe véve Magyarországon az 5. legolcsóbb a postai szolgáltatás. Már ami a levélfeladást illeti. A környező országok közül egyébként csak Szlovéniában olcsóbb még nálunk is levelet feladni, a többi szomszédunk jóval drágább, mint mi. Az EU-átlaghoz képest pedig feleannyiba kerülünk.
Európában igen változatos árakon lehet feladni a nemzeti postáknál levelet. A különbségek ráadásul igen nagyok. Míg az éllovas Dániában a levélfeladás 3.89 euróba, azaz mai MNB középárfolyamon 1 249 forintba kerül, addig a legolcsóbb Málta esetében ez a díj csupán 26 euro cent, azaz kb. 83 forint - derült ki a Deutsche Post összeállításából.
Ha végignézzük az európai listát, azt találjuk, hogy Magyarországon is rendkívül olcsón mérik a levelezést, egy küldemény ugyanis 50 euro centbe vagyis átszámolva
Ezzel az összeggel Európa 5. legolcsóbb postája vagyunk, úgy hogy a környező országok közül csupán Szlovénia olcsóbb még nálunk is. Romániában, Szlovákiában, Ausztriában és Horvátországban ugyanakkor drágább feladni egy levelet.
Ha a teljes listát szemügyre vesszük, nem meglepő módón főleg északi országok szerepelnek az élen, ilyen értelemben pedig Olaszország második helye nem kis meglepetés. A csizmában ugyanis egy levél feladásáért 2,8 eurót számítanak fel, ami 899 forint. Ez az EU-s átlag 2,8 szorosa.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








