15 márka – AEG, Beko, Bosch, Candy, Electrolux, Gorenje, Haier, Ikea, Indesit, LG, Midea, Miele, Siemens, Smeg, Whirlpool – 86 mosogatógépét tesztelték. Íme az eredmények.
Lendületben a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca: 2018. április és 2019 márciusa között ötmilliárd forintos értékbeli forgalmat bonyolított, leginkább a drogériákban. Emellett a 9 százalékos növekedés mellett a mennyiséget tekintve 3 százalékkal bővült a ránctalanító/liftinges hatással kecsegtető termékek forgalma, ez 865 ezer liternyi krémet, szérumot vagy éppen olajat takar. Az öregedés ellen leginkább a márkákat hívják segítségül a nők: az értékbeli forgalom közel kilencven százaléka gyártói márkás.
A fiatalos bőr iránti vágy szépen leképeződik a kiskereskedelmi adatokban: a kimondottan arcápoló termékek (arckrémek, szérumok, maszkok; stb.) értékbeli forgalmának kétharmadát teszik ki az anti-ageing/lifting hatású termékek. A vizsgált időszakban több mint hárommillió öregedésgátló termék került a kosarakba, 7 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakban - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
Az "örök fiatalság" titkát leginkább a célzott hatású arckrémekben látják a nők, az értékbeli forgalom négyötöde az övék; ez közel százezer liter kencét jelent. Ezt követik a koncentrált hatóanyagokkal és intenzívebb hatással kecsegtető szérumok. Ezekből tizedével több fogyott félmilliárd forint értékben, ami közel ötezer liter "csodaszert" takar. A környezetből derűs perceket is kiváltó liftinges vagy ránctalanító hatású arcmaszkokból félmillió fogyott a vizsgált időszakban, negyven százalék fölötti értékbeli növekedés mellett forgalma meghaladja a 200 millió forintot.
"Az érettebb bőr szépségének megőrzése mindinkább előtérbe kerül, és ezt alátámasztják a kiskereskedelmi adatok" - mondta Dászkál Fruzsina, a Nielsen piackutatási elemzője. "Hasítanak a krémek és maszkok, ugyanakkor például az ampullák/párnácskák forgalma is egyötödével ugrott meg értékben az elmúlt 12 hónapban." Az anti-ageing szentélyei, nem váratlan módon, a drogériák Magyarországon: az értékbeli forgalom mintegy kilenctizede itt realizálódik. Örülhetnek a gyártói márkák is, hiszen Magyarországon az öregedésgátló arcápolók összesített értékbeli forgalmának közel kilencven százaléka az övék.
Így töltik fel az élelmes magyarok a ruhatárukat drága darabokkal fillérekért: egy vagyont spórolnak
A másodkézből vásárolt ruhák egyre nagyobb teret hódítanak Európában, ám összességében még mindig viszonylag szűk piaci szegmensről van szó.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Újjáépítik a világ egyik legismertebb műemlékét: 200 éves fákat használnak hozzá
Újjáépítik a világ egyik legismertebb műemlékét: 200 éves fákat használnak hozzá
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.