Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Két-háromszor akkora értékben vásárolunk az élelmiszerláncok online felületein, mint az üzlethelyiségekben - írja a Világgazdaság. Az egyik lánc forgalmának már harmadát teszi ki az internetes vásárlás.
A hagyományos boltokban leginkább friss termékeket, interneten nagy kiszerelésű, nehéz termékeket vásárolunk. Hazánkban az online bevásárlás 4 százalék körüli, az uniós átlag 10. Itthon azonban egyre nő ez az arány Nagy Sándor, a Groby online üzletágvezetője szerint. Náluk a forgalom harmadát teszi ki az online értékesítés.
A GRobyban átlagosan 30 ezer forint körüli volt az átlagos kosárérték, a hagyományos boltokban ez 1500-4000. Az Auchannál a netes bevásárlások a hagyományos két-háromszorosát teszik ki, a CBA Prímánál három-négyszeres a különbség. A Tescónál az applikációt 10-12 százalék használja, leginkább asztali számítógépről rendelnek.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A lelki álomkórtól óv Ferenc pápa a keresztút meditációjában
- Izraeli források: Amerika kihátrált, így már nem biztos, hogy meg lehet semmisíteni a Hamászt
- Nem túl lelkesek a franciák az olimpia előtt
- Tádzsikisztánban kilenc embert őrizetbe vettek az oroszországi merénylet kapcsán
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában