Bedurvul a hőség, a hétvégére akár 37 fokot is hozhat a nyár első komolyabb kánikulája. Az Aldi már bevetette a kánikula elleni fegyvereket.
Két-háromszor akkora értékben vásárolunk az élelmiszerláncok online felületein, mint az üzlethelyiségekben - írja a Világgazdaság. Az egyik lánc forgalmának már harmadát teszi ki az internetes vásárlás.
A hagyományos boltokban leginkább friss termékeket, interneten nagy kiszerelésű, nehéz termékeket vásárolunk. Hazánkban az online bevásárlás 4 százalék körüli, az uniós átlag 10. Itthon azonban egyre nő ez az arány Nagy Sándor, a Groby online üzletágvezetője szerint. Náluk a forgalom harmadát teszi ki az online értékesítés.
A GRobyban átlagosan 30 ezer forint körüli volt az átlagos kosárérték, a hagyományos boltokban ez 1500-4000. Az Auchannál a netes bevásárlások a hagyományos két-háromszorosát teszik ki, a CBA Prímánál három-négyszeres a különbség. A Tescónál az applikációt 10-12 százalék használja, leginkább asztali számítógépről rendelnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


