A kezelést összesen kilenc gyermek és két felnőtt beteg kapta meg, közülük heten remisszióban vannak.
A magyarok harmada rendszeresen vásárol olyan terméket, amelyre nincs szüksége, az előre nem tervezett, impulzusvásárlásokat legtöbbször az üzletben kihelyezett termékek, akciók váltják ki - derül ki egy friss kutatásból.
A magyarok harmadával rendszeresen előfordul, hogy megvásárol valamit, amire igazából nincs szüksége: az üzletben kihelyezett termékek, akciók hatására számos olyan termék landol a kosarunkban, amit eredetileg nem terveztünk megvenni - ez az impulzusvásárlás, amely az eredmények szerint a budapestiekre, a nőkre és a 40 év alatti lakosságra jellemző leginkább. A A Generali kutatásából az is kiderül, hogy bár a legtöbben tudatos vásárlóknak gondoljuk magunkat, ez leginkább a tartós fogyasztási cikkek vásárlásában nyilvánul meg - okostelefonjainkat, autóinkat és más, tartós használatra vásárolt tárgyainkat ugyanis körültekintőbben választjuk ki.
Kidobjuk az ételt, nem hordjuk a ruhát
Egy átlagos vásárlás során, legtöbben az ár-érték arányt vesszük figyelembe: a lakosság csaknem felénél ez a legfontosabb szempont, negyedük kifejezetten az akciós termékekre vadászik, míg a vásárlók mindössze 17 százaléka veszi mindenből a legolcsóbbat. A megvásárolt élelmiszerek közül sajnos nem minden jut el az asztalunkig: tízből csaknem heten dobtak ki élelmiszert az utóbbi egy hónapban, tízből egy ember pedig ezt hetente többször is megteszi. A ruhavásárlással kapcsolatos tudatosságon is lenne mit javítanunk: a lakosság csaknem 60, a rendszeres impulzusvásárlóknak pedig közel 80 százaléka vásárolt az elmúlt évben olyan ruhadarabot, amelyet végül csak egy-két alkalommal viselt. A válaszadók negyede frissíti fel minden egyes szezonban a ruhatárát és tízből két ember kárpótolja, jutalmazza magát gyakran egy-egy új ruhával.
Költs tudatosan, biztosítsd a jövőd!
- mondta Schaub Erika, a Generali személybiztosítási igazgatója, aki megjegyezte, sokan, bár látják, hogy az elvárt életszínvonalat nem tudják majd a nyugdíjukból fedezni, mégsem tesznek félre időben.
Ízelítőként néhány tipp:
- Ne vásároljunk üres hassal! Éhesen gyakrabban fordul elő, hogy sok fölösleges dolog kerül a kosárba.
- Futópad helyett használhatjuk a közelben lévő domborzati viszonyokat, nagyobb sétákhoz, túrákhoz.
- Ruhavásárlásnál tartsuk észben például, hogy milyen szerepeknek kell megfelelnünk, mennyi holmit cipelünk napi rendszerességgel, milyen minták és szabások emelik ki a testalkatunkat előnyösen.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








