A virsli áránál érdemi csökkenésre csak hónapok múlva lehet számítani, hiába indult már el lefelé a sertésár a termékpályán.
Megújul a ClubSmart hűségprogram, örülhetnek a magyar vásárlók.
Autósegély-szolgáltatást indít a Shell Hungary Zrt. azoknak az autósoknak, akik aktívan használják ClubSmart kártyájukat - jelentette be a cég. Magyarországon sokan használják a ClubSmart kártyát, szinte minden második vásárlás alkalmával kerülnek pontok azokra. A cég globális adatai alapján az elkötelezett vásárlók kilencszer annyit költenek, mint azok, akik nem tagjai a hűségprogramnak, és a márkahűségük is ötször erősebb.
A program másik nagy újítása, hogy számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat - az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig.
Ráadásul a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni. Nem utolsósorban pedig a fizikai kártya helyett a jövőben a Shell hűséges vásárlói a mobiltelefonjukra letöltött Shell applikációban elérhető digitális kártyával is gyűjthetik és nyomon követhetik pontjaikat.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








