Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
A jégkrém szó hallatán sokaknak az olasz fagylalt jut először eszébe. Lehet, hogy az olasz fagyi a legfinomabb, ám az előállított mennyiség szempontjából már nem ők Európa legjobbjai. Mutatjuk az EU legnagyobb fagyigyártóit, illetve azt is, hogy Magyarország hol található ezen a listán.
Bár a jégkrémről sokaknak Olaszország jut eszébe, 2017-ben mégsem a mediterrán ország volt az Európai Unió legnagyobb fagylaltgyártója, hanem Németország. A németek 517 millió liter fagylaltot gyártottak egy év leforgása alatt, amely a 16,5 százaléka volt a teljes, az EU-ban előállított mennyiségnek. Olaszország csak a második lett (511 millió liter, 16,3%), míg a dobogó harmadik fokára Franciaország került (466 millió liter, 14,8%).
A Magyarországon megtermelt mennyiség nem meglepő módon jóval elmarad az élbolytól: közel 28 millió litert készítettek hazánkban, ami a teljes mennyiség - 3 138 873 061 liter - 1 százalékát sem teszi ki.
Más a helyzet azonban, ha az egy főre eső termelés mértékét nézzük. Ebben az esetben a németek már elveszítik vezető helyüket, hiszen egy németországi lakosra csak 6,22 liter előállított jégkrém jutott, míg például Olaszországban 8,43 litert állítottak elő egy főre lebontva. Sőt, ebből a szemszögből nézve már a franciák is verik a németeket a maguk 6,95 liter/fő előállított jégkrémükkel. Magyarország viszont így sem tekinthető fagyinagyhatalomnak, hiszen hazánkban csak 2,83 litert állítottak előre egy főre vetítve.
Azonban a hazai adatok sem tűnnek annyira kicsinek, amennyiben a környező országok eredményeivel vetjük őket össze. A Magyarországnál területileg és népességileg is nagyobb Romániában például fejenként csak 2,41 liter jégkrémet állítottak elő, míg Ausztriában ennél is jóval kevesebbet, mindössze 0,25 litert.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok