A buborékos ital évtizedek óta a bőség, a szerencse és az újrakezdés szimbóluma, amely nélkül sokak számára elképzelhetetlen a karácsony vagy a szilveszter.
Matt Simister, a Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója arról beszélt, hogy a vásárlók egyre sűrűbben, egyre kisebb kosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is. Ezért folyamatosan csökkentik a vásárlótér méretét.
A Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója, Matt Simister a Figyelőnek beszélt arról, hogy megváltoztak a vásárlási szokások. Arról beszélt, a vásárlók már nem szeretnek a hatalmas áruházakban bolyongani. Egyre sűrűbben, egyre kisebb kosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is, épp ezért folyamatosan csökkentik a vásárlótér méretét, és inkább bérlőkkel kötnek megállapodásokat.
A budaörsi áruház például 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott, de a legtöbb nagyáruházuk esetében a cél a 6 ezer négyzetméter elérése.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








